AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Det slutt med kjæresten for 3 uker siden. Jeg sliter nå mye med søvn. Jeg får ikke sove om natten, gråter og tenker på han helt til jeg blir utslitt å sovner. Jeg har tatt sovepiller, men er redd for å bli avhengig. Uansett hvor sent jeg sovner så våkner jeg i 7-8 tiden. Da tenker jeg på han og gråter så jeg klarer ikke å sove mer. Hva skal jeg gjøre? Er så trist, tenker bare negative tanker og klarer ikke å endre det. Jeg sover ca 3-4 timer i døgnet pga dette. Er så sliten og lei Anonymous poster hash: aca9c...87d
ohdeergod Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Uff :/ Prøv å gå en tur på kvelden? Eller joggetur så du blir ekstra sliten så du kanskje klarer å sove etterpå? Eller spis deg god og mett, da er det også lettere å få sovne. Det er vanskelig i starten, ble slutt mellom meg og eksen for ca 2 måneder siden også, var hardt å sovne i starten, men det gikk over. Prøv å få tankene over på noe annet. Vet det er tøft, men tiden leger alle sår. Håper det går bedre for deg!
Gjest Sala21 Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Prøv å finne på ting som kan få tankene litt bort fra ham. Vær med venner eller familie og gjør ting sammen med dem. Det hjelper veldig. Å snakke med noen bør også hjelpe, bedre enn å bære alt inni deg. Etter hvert blir det bedre.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Har snakket masse med venner og familie. Men føler at jeg bare maser og snakker om han hele tiden, så jeg prøver å ikke snakke mer med dem om han. Har også vært veldig sosial disse ukene. Mer enn jeg noen gang har vært på så kort tid. Har også begynt å trene, men tankene mine kverner om han hele tiden uansett. Bruddet var veldig vondt. Han dumpet meg på en kjip måte og jeg vet at han ikke har vært ærlig med meg. Har så lyst til å snakke med han å la han vite at jeg vet hva han har gjort. Tenker mye på det, kanskje det er derfor jeg ikke kommer meg videre? Heldigvis har jeg KG så jeg har noe å lese når jeg er alene TS Anonymous poster hash: aca9c...87d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har dessverre ingen råd da jeg går gjennom det samme selv, men tenkte bare jeg skulle si at du ikke er alene. Det er helt jævlig, men vi må bare ta tiden til hjelp. Det går heldigvis over!Anonymous poster hash: 81cab...b95
Gjest brutal_mann Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Eneste valget er å slette alle spor etter ham. Du vil nok dessverre aldri få de svar du ønsker. Velg heller å rette blikket fremover, du vil nemlig forelske deg i andre igjen. 1
Berit Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 (endret) Bruddet var veldig vondt. Han dumpet meg på en kjip måte og jeg vet at han ikke har vært ærlig med meg. Har så lyst til å snakke med han å la han vite at jeg vet hva han har gjort. Tenker mye på det, kanskje det er derfor jeg ikke kommer meg videre? TS Anonymous poster hash: aca9c...87d Han er uærlig og dumpet deg på en kjip måte. Han høres ikke ut som en som er bra for deg uansett. Tiden vil lege sårene, og du vil være glad for at det ikke ble han. Hvorfor og hva har du igjen for at han får vite at du vet hva han har gjort? Tror det er best at du ikke søker eller gir mer oppmerksomhet til denne mannen. Endret 27. juli 2014 av Berit
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #8 Skrevet 27. juli 2014 Jeg vil at han skal vite at jeg vet fordi han fremstiller seg selv som perfekt. I hans øyne er verden svart/hvit. Jeg vil at han skal forstå at ting ikke alltid er sånn. Han dumpet meg fordi jeg var sjalu, og han påstår at han ikke er sjalu. (men han har sagt tidligere at han har spionert på meg fordi han ville sjekke om jeg gjorde noe "dumt".) Han har mange fine egenskaper og det er de egenskapene jeg tenker på. At vi kunne fått det til å fungere. Jeg er jo ikke sykelig sjalu, flere av venninnene mine sier at de ikke synes at jeg er sjalu. Åh, jeg er så rådvill. "Godt" å lese at flere er i samme båt. Kjærlighetssorg er det værste jeg vet om TS Anonymous poster hash: aca9c...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå