Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært i et åpent forhold, hvordan har det funket for dere?
Dere som ikke har vært i et åpent forhold, kunne dere tenkt dere det?

Og generelt, hva syntes du om det?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom folk takler å være i et åpent forhold så bryr jeg meg ikke noe om de velger det.

Jeg kunne aldri vært i et åpent forhold selv. Jeg takler ikke tanken på mannen min sammen med andre kvinner. Jeg hadde blitt sjalu, og tror ikke at jeg hadde klart å se på det som noe annet enn utroskap.

Selv forbinder jeg sex med følelser i storbgrad. Jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke har hatt følelser for, og de dølelsene jeg har hatt har blitt forsterket av sexen. Jeg kan nok rett og slett ikke skille mellom sex og følelser, og det hadde jo ført til problemer.

Uansett så er det heller ingen andre enn min mann jeg kunne hatt lyst til å ha sex med.

Anonymous poster hash: f19b0...e6e

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ingen problem med det. Ser ikke på sex som utroskap, mye verre at de utvikler følelser for andre.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe for meg. Jeg er for sjalu, samt at jeg selv ikke føler noe behov for andre enn min kjære. Men at det fungerer for andre er jo bare flott for deres del! :)

Anonymous poster hash: 741f3...69f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg var i et åpent forhold, han som foreslo det, han som ønsket å ha det, så jeg sa at jeg kunne godt prøve. Vi ble enige om regler, etter ca 5 måneder så ønsket han at vi skulle slutte å ha åpent forhold fordi han ble sjalu. Etter ca 2 år sammen viste det seg at han fortsatte det "åpne" forholdet uten å fortelle meg om det, men overbeviste jentene han hadde sex med at det var helt greit for meg =p

• Liker 4
Skrevet

Nei, overhodet ikke noe for meg. Jeg er veldig monogam og ser ikke vitsen med et åpent forhold. For meg er det viktige at det bare er samboer og meg, at jeg ikke trenger å dele ham med andre.

Hva andre måtte gjøre i sine forhold får være opp til dem.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 4
Gjest thesledge
Skrevet

Kunne aldri vært i et åpent forhold selv uten å se på det som noe annet enn utroskap, og ville heller ikke hatt sex med noen andre enn kjæresten.

• Liker 4
Skrevet

Tenker man på å være i et åpent forhold,kan man likeså godt være singel.Kjenner ingen som er i et åpent forhold,og har heller ikke hørt om noen som er det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et åpent forhold, han som foreslo det, han som ønsket å ha det, så jeg sa at jeg kunne godt prøve. Vi ble enige om regler, etter ca 5 måneder så ønsket han at vi skulle slutte å ha åpent forhold fordi han ble sjalu. Etter ca 2 år sammen viste det seg at han fortsatte det "åpne" forholdet uten å fortelle meg om det, men overbeviste jentene han hadde sex med at det var helt greit for meg =p

Sukk! Er det rart man mister troen på monogame menn?

Anonymous poster hash: 58cba...e6c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i "tenkeboksen", men mannen er ikke på samme plan som meg.

Jeg måtte hatt endel grenser, og mine største forbehold ligger i hvorvidt jeg er selvsikker nok til å gjøre det.

Har dessverre ikke er positivt kroppsbilde, og det er jo en åpenbar hindring.

I tillegg vet jeg jo ikke hva jeg ville opplevd ifht usunn sjalusi(mtp mine egne usikkerheter) ovenfor han.

Så er det jo et spørsmål ifht hva det gjør med det aktuelle forholdet- det vet man ikke på forhånd.

Anonymous poster hash: dbb97...fca

AnonymBruker
Skrevet

:(

Anonymous poster hash: 4f36a...b21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om tre par som har et slikt åpent forhold.

Det kan naturligvis tenkes at det har vært noen utfordringer for dem som par i forbindelse med dette som jeg ikke kjenner til, men jeg har fått inntrykk av at det fungerer fint for dem og at det bidrar til å beholde gnisten dem i mellom. For at det skal fungere tror jeg at forholdet må være relativt sterkt og godt i utgangspunktet.

Kjenner derimot til et par som på et tidspunkt de slet generelt i forholdet forsøkte seg på trekant med en venninne av henne for å prøve noe nytt i sexlivet, og det var nok ingen god ide. Det endte med å bli spikeren i kisten for deres del.

Anonymous poster hash: 4f36a...b21
  • Liker 1
Skrevet

Tror nok det kan funke hvis man har en god og åpen kommunikasjon rundt det. Men det må være for å piffe opp sexlivet, ikke for å fylle et emosjonelt gap. Da er man på villspor.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt det og kunne aldri hatt det heller. Jeg er for sjalu av meg... dessuten ser jeg ikke vitsen i det likevel. Bare vær singel da vel? :P Eller bare finn en knullekompis... er vel noe av det samme uansett.

Anonymous poster hash: a9ae7...b79
  • Liker 3
Skrevet

Aldri hatt det og kunne aldri hatt det heller. Jeg er for sjalu av meg... dessuten ser jeg ikke vitsen i det likevel. Bare vær singel da vel? :P Eller bare finn en knullekompis... er vel noe av det samme uansett. Anonymous poster hash: a9ae7...b79

Snevert syn ettersom at en knullekompis kun dekker det seksuelle mens et forhold dekker mye mer enn det. Så nei, det er ikke det samme

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk, ber ikke om kjønnssykdommer heller, bare å kose dere for dere som liker det, og nei kondom hjelper ikke for alt!

Anonymous poster hash: 69e05...787

• Liker 3
Gjest Whitestripes
Skrevet

Det er ikke noe for meg, men om andre velger å leve sånn, er det opp til dem. Jeg er ganske sikker på at for å få et åpent forhold til å fungere, må begge være 100% innstilt på det, man må ha helt klare og tydelige rammer, være fullstendig trygg på hverandre og kommunikasjonen må være på topp.

• Liker 1
Skrevet

Vi er eksklusive, og vil begge ha det slik.

• Liker 3
Skrevet

Dere som ikke har vært i et åpent forhold, kunne dere tenkt dere det?

Og generelt, hva syntes du om det?

Jeg har ikke vært i et åpent forhold, og kunne absolutt ikke tenke meg det, for jeg er helhjertet. Hva er poenget med et forhold hvis man samtidig har sex med andre? Da må det være noe alvorlig galt med forholdet, og da får man enten gjøre noe med problemet, eller gå fra hverandre

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke vært i et åpent forhold, og kunne absolutt ikke tenke meg det, for jeg er helhjertet. Hva er poenget med et forhold hvis man samtidig har sex med andre? Da må det være noe alvorlig galt med forholdet, og da får man enten gjøre noe med problemet, eller gå fra hverandre

Trenger ikke å være et problem bare fordi du ikke ønsker det, og hva er vitsen med å være ensom når man kan være lykkelig sammen med noen selv om man er i et åpent forhold?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...