Gå til innhold

Positivt å se yngre ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får ofte høre at jeg ser yngre ut, faktisk opptil 2-3 år. For meg så virker dette veldig negativt at jeg ser så mye yngre ut, men noen folk jeg har snakket med sier at jeg bør ta det positivt. Det kan være når jeg spørr de gjette alderen min, og de gjetter 16-17 år så kan jeg svare "takk for den a" litt sånn ironisk, og da får jeg svar tilbake "det var kompliment da"!

Skjønner ikke dette her! Det kan da mulig være positivt

Gutt 19

Anonymous poster hash: a3e0f...126

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er positivt når man har nådd en viss alder. De fleste, i hvert fall gutter, vil ikke se yngre ut når de er 19.

Du vil vokse ut av det. I mellomtiden kan hvordan du ter deg, kler deg og å ha god positur/holdning hjelpe noe.

Anonymous poster hash: 6c423...82a
AnonymBruker
Skrevet

Er ganske normalt at folk gjetter på at noen er 2-3 år yngre enn de er. Selv er jeg i andre enden av skalaen er gutt 19, begynt å fått grovt fjes og gråe hår. 35 var det noen som gjettet meg på! Gøy når folk tror du er gammel gris på russetreff!

Anonymous poster hash: e4e75...69a
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er ganske normalt at folk gjetter på at noen er 2-3 år yngre enn de er. Selv er jeg i andre enden av skalaen er gutt 19, begynt å fått grovt fjes og gråe hår. 35 var det noen som gjettet meg på! Gøy når folk tror du er gammel gris på russetreff! Anonymous poster hash: e4e75...69a

Haha, da er jeg mer glad får å se ut som en drittunge.

Skrevet

Får ofte høre at jeg ser yngre ut, faktisk opptil 2-3 år. For meg så virker dette veldig negativt at jeg ser så mye yngre ut, men noen folk jeg har snakket med sier at jeg bør ta det positivt. Det kan være når jeg spørr de gjette alderen min, og de gjetter 16-17 år så kan jeg svare "takk for den a" litt sånn ironisk, og da får jeg svar tilbake "det var kompliment da"!

Gutt 19Anonymous poster hash: a3e0f...126

2-3 år er ingenting.

Jeg blir tatt for å være i begynnelsen/ midten av 20 årene og jeg er 33. Ulempen med det er at jeg ofte bare blir sjekket opp av guttevalper og må alltid ha legg i tilfelle jeg må innom en butikk eller noe hvor de ikke kjenner meg

Skrevet

før man har fylt 30, er det ikke gøy. Da føler man at man ikke blir tatt helt seriøst. Etter 30 er det bare positivt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28, og syns ikke det er så positivt å se ung ut enda.

Jeg må vise leg på polet, på butikken, på alle utesteder.

Det er flaut å konstant bli tilbudt barnebillett på bussen.

Jeg har lite drag på gutter jeg vil ha (30-35 år), og flere av dem har innrømmet at det i stor grad skyldes at det blir merkelig for dem å være i et forhold med meg når jeg ser ut som jeg er 17...

Anonymous poster hash: 8dba5...26e

Skrevet

Jeg er 22, snart 23 og en del har trodd at jeg var 17. :)

Syns det er positivt!

AnonymBruker
Skrevet

Gutt 19

Vent 10-15 år,og du vil være glad du ser yngre ut :)

Anonymous poster hash: 1856a...1f4

Skrevet

Hei.

Jeg tipper at om du hadde vært litt eldre, hadde du kanskje sett på det som en mer positiv ting å se yngre ut? Jeg får stadig høre at jeg ser ung og, og tar det som et kompliment. En del mennesker mellom 18-25 kan det virkelig være vanskelig å gjette alder på! Men hvordan man ser ut i andres øyne er veldig individuelt, så jeg synes du skal prøve å ikke bry deg så mye om hvordan du ser ut :)

De som liker deg, liker deg som du er! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31 og synes ikke det er kult når folk tror jeg er 10 år yngre. Vegrer meg til tider for å kjøpe alkohol og slikt som krever ID pga folk skal spørre. Synes det er flaut.. Er mann forresten.

Kan forstå at jenter synes det er kult men tror de fleste mannfolka liker å se noe lunde sin egentlige alder.

Anonymous poster hash: b40c4...d17
Gjest Whitestripes
Skrevet

Gutt 19

For en gutt på 19 er det selvfølgelig ikke positivt å bli tatt for å være yngre. Da vil man jo gjerne se eldre ut. Det er helst damer over en viss alder som liker å få høre at de ser yngre ut enn de er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...