Gjest Tex Skrevet 27. juni 2004 #1 Skrevet 27. juni 2004 Dersom en av dine gjester satt i rullestol, hvor i kirken ville du at denne gjesten skulle sitte? Var i bryllup her for litt siden og da satt det en dame i rullestol, midt i altergangen..... bruden måtte løfte hele kjolen sin forbi, det så helt teit ut..... Hva tenker dere?
Gjest Madam Felle Skrevet 27. juni 2004 #2 Skrevet 27. juni 2004 Jeg ville plassert den personen helt fremme, for det er da virkelig plass til en rullestol der.
Bokalven Skrevet 27. juni 2004 #3 Skrevet 27. juni 2004 Midt i altergangen høres underlig ut... Ikke bare pga. bruden, men også pga. brannsikkerhet. Finnes det ikke egen rullestolplass i kirkene?
Frk. Lykkelig Skrevet 27. juni 2004 #4 Skrevet 27. juni 2004 Min søster er pleietrengende og sitter i rullestol. Både i barndåper og nå i mitt bryllup satt hun fremme ved fremste rad. Ingen problemer der!
Piarina Skrevet 27. juni 2004 #5 Skrevet 27. juni 2004 Midt i altergangen??? :o Det hørtes helt merkelig ut ja... Og hadde det vært meg som satt i rullestol så hadde jeg ikke likt å sitte der heller...
Gjest Tex Skrevet 27. juni 2004 #6 Skrevet 27. juni 2004 Nei hun så ikke ut som hun var høy i hatten der hunn satt... det så ikke ut som det var avklart på forhånd heller.....
magnhild Skrevet 27. juni 2004 #7 Skrevet 27. juni 2004 Høres rart ut.. Vet jo at det i en del gamle og litt større kirker så finnes det jo benkerader med litt større avstand. Vi hadde med barnevogn og kunne la den stå der, så da må det jo være plass til rullestol også. Og ellers er jo forran et helt naturlig valg spør du meg!!
Catzy Skrevet 28. juni 2004 #8 Skrevet 28. juni 2004 Hvis det var plass til det, ville jeg satt vedkommende foran første rad, evt et annet sted der det var stor nok plass til en rullestol. Ellers ville jeg satt vedkommende på enden av første rad, ut mot veggen. Spesielt i et bryllup, der bruden kommer opp kirkegulvet. Sitter du helt yttertst, kan man jo sette vedkommende litt fram også, så vedkommende ser bra fra kanten. -Tror noen ikke tenkte altfor langt der. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå