AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Kort og godt: Jeg driver med nettdating og har lagt ut et selfie som profilbilde på datingsiden. Og dette håper jeg hverken provoserer eller er for å skryte, men jeg får ganske ofte høre at jeg er pen og vakker, osv. Og på selfies ser jeg helt ærlig veldig bra ut. Men: Jeg viste mamma noen bilder jeg hadde tatt av meg selv på mobilen nå istad, og hun sa at det ikke lignet på meg. Jeg er jo klar over at man på selfies ofte kan se annerledes enn virkeligheten, men tinger er også at jeg er veldig redd for å skuffe folk når jeg møter dem over nett.. at de tror jeg er veldig pen, også er jeg ikke så veldig pen likevel. Og ikke misforstå, personlighet og utstråling teller også masse for meg! Men jeg er litt sånn.. redd for å skuffe folk, som sagt. Jeg har litt dårlig selvtillit.. Og ja, jeg vet: Verdensproblem! (Før noen påpeker det). Noen andre som er i samme båt? Anonymous poster hash: 04ba8...b03
Gjest iGirl Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 (endret) Haha skjønner hva du mener. Bilder jeg har tatt av meg selv:..... "hmm..jeg er egentlig ikke så verst " ...bilder andre tar av meg: ..."wtf?! " Endret 27. juli 2014 av iGirl 3
OppNedPåAlt Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Legg ved et bilde noen har tatt av deg. Problem solved.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Få andre til å ta et bilde av deg Anonymous poster hash: d1cfb...fd6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Også.. om du tar en selfie med mobil med kamera på fremsiden, så blir bildet gjerne speilvendt. Det er utrolig hvor annerledes en person ser ut speilvendt av og til. Bare "flip" bildet på mobilen eller i et bilderedigeringsprogram, så blir det straks litt bedre Anonymous poster hash: 9fdb9...3ff
Gjest HarryDotter Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Legg ut et par bilder, gjerne fra forskjellige vinkler. Det gir et litt bedre bilde av deg. Og ellers bruk tipset til AB over her....flip bildet. Det har ganske mye å si at det ikke er speilvendt faktisk
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 Ja, det har jeg tenkt på, å legge ut et bilde andre har tatt av meg Men hva tenker dere om bilder som jeg har tatt av meg selv? (Ikke selfies). Synes jeg ser mye bedre ut på selvtatte bilder enn de andre har tatt av meg Er nok kanskje fordi man blir mer avslappet og trygg når man tar bildene selv? Og det der med at bildene blir speilvendt er jeg (u)heldigvis klar over Mitt ansikt ser ikke så veldig annerledes ut speilvendt som riktig vei, men jeg synes jeg ser mer symmetrisk ut speilvendt *sukk* Har hørt at man ligner seg selv på skype da? haha Anonymous poster hash: 04ba8...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå