AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Jeg trenger noe jeg kan bruke i ansiktet som demper rød hud. Er ikke sprutrød, men har en rødlig tone, som jeg helst vil få bort. Resten av huden min på kroppen er mere gul-aktig, ikke litt rød engang. Så lurer på om noen har tips til foundation, primer, kremer osv. som demper det rød? Anonymous poster hash: 6d6a4...407
Prestekragen Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Har samme problem selv. Pass på at du bruker riktig hudpleie som ikke irriterer huden din, men roer ned isteden, og jevner ut. Du kan f.eks prøve en grønn primer, jeg vet at smashbox har en, men aldri brukt den selv. Før brukte jeg grønn concealer under foundation på de rødeste områdene, og det funket fint. Pass på at foundationen din er mer gul og ikke rosa i tonen. Ikke prøv å dekk over helt, det ser bare verre ut. Det som funket for meg er god hudpleie, lett foundation med gul undertone og rouge som heller mer mot orange, og ikke rosa
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Veldig fornøgd med San Souis( feil skrivemåte, men gidd ikkje Google) sin CC cream med grønne pigmenter!Anonymous poster hash: afa4e...fc2
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har også rødlige kinn (sensitiv hud som reagerer på varme, kulde, vind, osv...), og når jeg synes det blir for drøyt, bruker jeg en dekkende foundation. Jeg kom over et tips fra en av disse youtube - guruene (gossmakeupartist): han sa at man får en mer dekkende effekt hvis man bruker mineralpudder under den vanlige flytende foundationen. Jeg har prøvd det, og det funker faktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå