Gå til innhold

Har du fått avslag på date med nettdate?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du fått avslag på date med nettdate før? Og har du fått avslaget på en ubehagelig måte?

Anonymous poster hash: 4fe4d...20f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har fått avslag etter første date ja, men aldri ubehagelig, meldingene var hyggelig skrevet. De fleste får vel avslag iblant.

Anonymous poster hash: 60e27...303

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Antall avslag er så uendelig mange at jeg ikke aner hvor mange avslag jeg har fått. De få, kan telles på én hånd, gangene jeg har fått ja til date har det alltid blitt med den ene daten.

Ufine avslag har jeg kun fått fra de som det aldri har blitt noen date med. De andre har bare sluttet å svare. Unntatt ei som viste seg å ha mer bagasje en avgangshallen på Gardermoen i går.

Skrevet

Hehe avslag har jeg både fått å gitt :)

Part of life!

Skrevet

Enig med Anna82. Det er en del av gamet å både gi og få avslag. Noe alle opplever.

Skrevet

Hva pleier de å si når de avslår dere?

Skrevet

I mitt tilfelle har det ikke vært noe samtaler rundt det da de bare har latt være å ta kontakt,eller plutselig sluttet å svare meg. Derfor har jeg ikke opplevd noe direkte avslag enda, men det blir jo det indirekte når noen plutselig blir borte.

Tenker det er feigt og lite voksen oppførsel,og når folk oppfører seg slik er jeg egentlig bare glad jeg ble kvitt dem :)

• Liker 2
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Avvist? Aldri hendt.

Har det hendt at en heldig ung pike har vunnet i lotto, ikke selv innsett det og kastet fra seg vinnerloddet?

Ja, noen ganger.

:)

• Liker 3
Skrevet

Avvist? Aldri hendt.

Har det hendt at en heldig ung pike har vunnet i lotto, ikke selv innsett det og kastet fra seg vinnerloddet?

Ja, noen ganger.

:)

Den der skulle vert naglet opp! Fantastisk!!

AnonymBruker
Skrevet

Kjipt med de som bare slutter å svare, og de er det dessverre flest av. Samtidig så er man kanskje ikke så interessert i mennesker som velger så enkle løsninger ;)

Anonymous poster hash: 32e75...7cc
  • Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

He he, det er så mye rart. De få jeg har møtt IRL har sendt en smsm ala "Hei, det var hyggelig i går. Men, føler du at kjemien var der den burde være?" Mens de som avslår før en kommer så langt som å over hode spørre om treff er som oftest ufine. De skriver ting som mest handler om hvor himla bra de er, hvor latterlig jeg er som overhode tror at jeg er verdig deres oppmerksomhet før de tar en tirade rundt en liten stavefeil og blokkerer. At det mangler oppdragelse på mange kvinner i dette landet er sikkert og visst...

Skrevet

I mitt tilfelle har det ikke vært noe samtaler rundt det da de bare har latt være å ta kontakt,eller plutselig sluttet å svare meg. Derfor har jeg ikke opplevd noe direkte avslag enda, men det blir jo det indirekte når noen plutselig blir borte.

Tenker det er feigt og lite voksen oppførsel,og når folk oppfører seg slik er jeg egentlig bare glad jeg ble kvitt dem :)

Ja, det har jeg opplevd noen ganger, at de slutter å svare. Men da forstår jeg faktisk hintet. Jeg synes ofte det er bedre at de bare slutter å svare av og til, enn at de må fortelle meg rett ut at de ikke er interesserte. Men det er meg. Vi er alle forskjellige.

Det med avslag er en del av gamet, men det er ganske kjedelig å gå på avslag på avslag. Gjør noe med selvtilliten. Synes ikke det er noe stort å gå igjennom det, men må gå igjennom det for å finne kjærligheten. Hater å gi avsalg selv, og jeg er som dere sier: feig selv. Jeg sier det aldri med ord, men lar det skli over til venne kontakt, eller vennlig kontakt, og hvis de maser mye så sier jeg at det biir feil på en fin måte. Jeg behandler andre slik jeg liker å bli behandlet selv Og vi har alle våre måter å tenke og gjøre ting på.

AnonymBruker
Skrevet

Kjipt med de som bare slutter å svare, og de er det dessverre flest av. Samtidig så er man kanskje ikke så interessert i mennesker som velger så enkle løsninger ;)

Anonymous poster hash: 32e75...7cc

Jeg synes ikke at det å slutte å svare er enkel løsning. Men jeg synes det er enda tyngre å måtte fortelle rett ut at jeg er overhodet ikke interessert osv..Men det er måten jeg ser på nettdating. Jeg ser på de jeg treffer som ikke noe forpliktende, og som et koselig møte der og da, også er jo ingent garantert at det vil bli mer ut av det uansett, så hvorfor være så direkte. Det er den jeg ikke forstår. Liker man hveandre viser man det, og hvis man ikke gjør det så viser man det ikke.

Anonymous poster hash: 4fe4d...20f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...