Gå til innhold

Hvordan man kan "se" på noen at de er homofile?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg lurer rett og slett på hvordan man kan "se" på noen at de er homofile?

Jeg har en nevø på 15 1/2 år som jeg lurer på om er homofil. Min mann har en mistanke om at han kan være det.

Det som bekymrer meg er at slekten på hans morside har en religion (ikke muslimer, eller kristne) som gjør at homofil er vel noe av det værste man kan være.

Jeg vil jo gutten alt godt å støtter han uansett hva han er. :hug:

Anonymous poster hash: f0bfe...fca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ikke an.

• Liker 4
Gjest Blomst83
Skrevet

Hei.

Jeg lurer rett og slett på hvordan man kan "se" på noen at de er homofile?

Jeg har en nevø på 15 1/2 år som jeg lurer på om er homofil. Min mann har en mistanke om at han kan være det.

Det som bekymrer meg er at slekten på hans morside har en religion (ikke muslimer, eller kristne) som gjør at homofil er vel noe av det værste man kan være.

Jeg vil jo gutten alt godt å støtter han uansett hva han er. :hug:

Anonymous poster hash: f0bfe...fca

Hvordan kan du se om noen er hetrofil?

AnonymBruker
Skrevet

Hvi de er ekstremt fabolous er den en god mulighet.

Anonymous poster hash: fac31...25d
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvi de er ekstremt fabolous er den en god mulighet.

Anonymous poster hash: fac31...25d

Feil. Mange homofile menn irriterer seg over at det ikke er slik lenger.

Anonymous poster hash: cf30f...987

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Så leit at slekten på din nevøs side ikke tolererer homofile - men så bra at han har deg og at du vil det beste for han! :)

Og svaret mitt på spørsmålet ditt er: Nei, man kan faktisk ikke se om en person hverken er homofil, bifil eller lesbisk. Selvsagt kan det være egenskaper hos gutter/menn som en del homofile besitter, som for eksempel en feminin holdning, o.l. Men man må faktisk spørre vedkommende for å være helt sikker.

Tro meg, ingen skeive mennesker ser akkurat 'sånn og sånn ut', selv om stereotypene lever i beste velgående. Jeg har faktisk driti meg ut mange ganger når det kommer til dette. Jeg kan ta meg selv som eksempel: Jeg er feminin, har langt hår og kler meg relativt jentene. Og jeg er lesbisk, men alle som ikke kjenner meg tenker automatisk at jeg er heterofil. Og jeg har mange ganger trodd at personer jeg har møtt har vært homofile, eller lesbiske. Også har det vist seg at de var helt stein hetero ;)

Jeg vet ikke om det blir aktuelt for deg å spørre nevøen din, men du bør kanskje vente til han eventuelt er klar for å si det selv.

• Liker 2
Skrevet

Du kan vel ikke se det på noen, men du kan kanskje føle det på deg... Jeg har iallfall alltid hatt en tanke om at det var en stor sannsynlighet for at min bror var homo, og det var han :)

Det er ikke noe du kan se på han, ikke femi eller noe, det er bare en følelse jeg har hatt fra han var liten. Ingen som ikke hadde kjent han hadde tenkt tanken, og det var en god del som ble overrasket da han kom ut.

Skrevet

Jeg tror ikke du kan se det på noen om de er homofil, men som skrevet over så kan du kanskje ha en følelse av det hvis du omgås den personen ofte.

F.eks så har datteren min på 17 en kompis som hun har vært bestevenn med hele livet, og jeg har fra han var ganske ung hatt en aning om at han var homofil......og; i en alder av 16 så "kom han ut av skapet" og fikk seg guttekjæreste.

Derimot så har mannen min en barndomsvenn som i etter fylte 30 sto frem som homofil, etter å ha hatt flere jentekjærester. Nå har han nettopp giftet seg med en mann. Hverken mannen min eller meg ante at han var homofil.

Utrolig synd at han har foreldre som ikke aksepterer homofili, men jeg håper at, hvis gutten er homofil da, at du står bak han og støtter han så godt du kan.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går jo an å gjette seg til at det er sannsynlig via utseende og feminine fakter, men det er jo klart at man ikke kan være sikker.

Anonymous poster hash: 9b062...6f1
Gjest lurven
Skrevet

Det går ikke an.

Selvfølgelig kan man se på enkelte at de er homofile, men det gjelder så klart ikke alle

Skrevet

Det finnes to vitenskapelig godkjente måter å identifisere noen som homofil på:

Manus-metoden:

Be den personen det er snakk om om å se på neglene sine på hendene. Heterofile menn og lesbiske kvinner vil da bøye fingrene inn i håndflaten, vri på hånda og observere neglene sine fra innsiden av hånda. Heterofile kvinner og homofile menn vil spre fingrene sine og observere neglene fra baksiden av hånda, altså med håndflaten vendt bort.

Homo si hæ - metoden:

Still et spørsmål så kjapt at det blir vanskelig å få med seg, og sleng inn en "homo si hæ" på slutten. Hvis testsubjektet da svarer "hæ", så er han/hun homofil. For eks:

"Sådudenfilmenigårhomosihæ?"

"Hæ?"

• Liker 6
Skrevet

Manus-metoden:

Be den personen det er snakk om om å se på neglene sine på hendene. Heterofile menn og lesbiske kvinner vil da bøye fingrene inn i håndflaten, vri på hånda og observere neglene sine fra innsiden av hånda. Heterofile kvinner og homofile menn vil spre fingrene sine og observere neglene fra baksiden av hånda, altså med håndflaten vendt bort.

Homo si hæ - metoden:

Still et spørsmål så kjapt at det blir vanskelig å få med seg, og sleng inn en "homo si hæ" på slutten. Hvis testsubjektet da svarer "hæ", så er han/hun homofil. For eks:

"Hæ?"

:fnise:

• Liker 3
Gjest Riskjeks
Skrevet (endret)

Noen mener å kunne "se" det fordi de mener personens klesstil, interesser etc er mervanlige blant det motsatte kjønn. Og alle vet jo at gutter som er opptatt av klær og jenter som mekker bil bare MÅ være homofile/lesbiske :P

Nei, det går ikke an å se. Hvis gutten virker forknytt og usikker, kan det like gjerne være fordi han må forholde seg til sekten (?) de er medlemmer av.

Endret av Riskjeks
Gjest Blomst83
Skrevet

Manus-metoden:

Homo si hæ - metoden:

"Hæ?"

Sitter nå sammen mamma som er lesbisk og en venninne av henne som er hetrofil.Ba de om å se på neglene sine.og hvis man skulle ha gått etter det du skrev så hadde mamma vært hetrofil og venninna hennes lesbisk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tatt feil når jeg har trodd noen er homofil. Og de har hver eneste gang vært feminine menn med "damestemme". Omvendt med lesbiske damer Men, det er nok mange menn og kvinner som oppfører seg normalt som jeg ikke har "tatt" også.

Anonymous poster hash: 07582...b62
Skrevet (endret)

Sitter nå sammen mamma som er lesbisk og en venninne av henne som er hetrofil.Ba de om å se på neglene sine.og hvis man skulle ha gått etter det du skrev så hadde mamma vært hetrofil og venninna hennes lesbisk.

:laugh:

Se der. Nå har dere alle lært noe nytt om dere selv. Testa du ut "homse si hæ" - metoden også? Det anbefales å kombinere begge metodene for sikkerhets skyld.

Endret av evnukken
Skrevet

Jeg vil si det er to typer homofile - de som vises, og de som ikke gjør det.

For de som vises går det jo på at de ofte er utagerende, glade i farger, mote, interiør, etc. Damer er av og til mer mandige med kort hår, tatoveringer, mandige sittestillinger etc. Fra min side er alt dette kun basert på kjernesunne fordommer :)

• Av de som vises har vi jo et par klassiske eksempler, Jan Thomas, Per Sundnes, Christine Koht, Anja Edin. De to siste er rake motsetninger, men likevel enkle å "avsløre".
  • Av de som ikke vises har vi f.eks. Per-Kristian Foss, Anne Holt, Erling Lae, Gro Hammerseng.
Gjest Jørild
Skrevet

Du ser det på den rosa flosshatten.

• Liker 2
Gjest Blomst83
Skrevet

:laugh:

Se der. Nå har dere alle lært noe nytt om dere selv. Testa du ut "homse si hæ" - metoden også? Det anbefales å kombinere begge metodene for sikkerhets skyld.

Testa ut nå.Og ingen av de sa hæ. Så den testen der stemmer nok ikke.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Manus-metoden:

Homo si hæ - metoden:

"Hæ?"

Jeg er tydeligvis lesbisk :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...