Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, like etter bruddet - hvordan takler man at eksen går inn i et nytt forhold? Og ikke minst at single damer kaster seg over ham?

Hilsen en som ble dumpet og såret..

Anonymous poster hash: 156f9...a00
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid tøft, uansett. Men prøv å ikke dvele på det (lettere sagt enn gjort). Prøv å hev deg over det å gå videre du også. Jeg sier alltid til meg selv "vil jeg være med en tulling som behandler meg slik" når jeg savner xen min!

Anonymous poster hash: c0b69...2e1

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare prøve å ikke tenke på det og heller overse det. Og fokusere på egen lykke i livet :) Det er en grunn til at han er x også, og det blir andre damers problem. Du slipper jo det :)

Anonymous poster hash: 343e3...583
Skrevet

Bare hev deg over det, det ble slutt for en grunn, husk det. Prøv å glem han. Veit det ikke er lett i starten.. men prøv å få tankene over på noe annet. Skjønner det er vanskelig når det er såpass tidlig etter bruddet da :(

Skrevet

Det er alltid tøft, uansett. Men prøv å ikke dvele på det (lettere sagt enn gjort). Prøv å hev deg over det å gå videre du også. Jeg sier alltid til meg selv "vil jeg være med en tulling som behandler meg slik" når jeg savner xen min! Anonymous poster hash: c0b69...2e1

Man er da ikke automatisk en tulling/drittsekk/ idiot fordi man dumper kjæresten sin og går inn i et nytt forhold

AnonymBruker
Skrevet

Man er da ikke automatisk en tulling/drittsekk/ idiot fordi man dumper kjæresten sin og går inn i et nytt forhold

Sa aldri han var det heller da, jeg sa hva jeg tenkte jeg.

Hun kan jo tenke noe som "vil jeg egentlig være sammen med en som ikke vil ha meg og såret meg" for henne er han nok en tulling som såret henne da sånn egentlig. Men har aldri sagt han er en tulling på noe drittsekk type måte.

AnonymBruker
Skrevet

Hun kan jo tenke noe som "vil jeg egentlig være sammen med en som ikke vil ha meg og såret meg" for henne er han nok en tulling som såret henne da sånn egentlig. Men har aldri sagt han er en tulling på noe drittsekk type måte.

Skrevet

Hun kan jo tenke noe som "vil jeg egentlig være sammen med en som ikke vil ha meg og såret meg" for henne er han nok en tulling som såret henne da sånn egentlig. Men har aldri sagt han er en tulling på noe drittsekk type måte. Anonymous poster hash: c0b69...2e1

Å tenke er ikke det samme som å føle. Et sårt brudd tsr tid uansett hvor mye man prøver å overbevise seg selv om at han er en tulling, fortjener meg ikke osv. Følelser kan ikke styres

AnonymBruker
Skrevet

Å tenke er ikke det samme som å føle. Et sårt brudd tsr tid uansett hvor mye man prøver å overbevise seg selv om at han er en tulling, fortjener meg ikke osv. Følelser kan ikke styres

Du vrir litt på det jeg sier også da! Sa aldri hun ikke skulle føle, skrev jo aller først i innlegget at sånt er tøft. Men det kan hjelpe å minne seg selv på at dette er en som har gått videre, hvorfor skal hun ønske å være hos han. Det går ikke bort sånn, men det er en hjelp!

Aldri sagt han var tulling, heller aldri sagt hun bare skal tenke følelser bort på den måten. Selvsagt går ikke det. Men var et råd som funker for meg når jeg savner xen min, å tenke på at det ikke er verdt å tenke for mye over det. Han vil jo ikke ha meg type tankegang. Sier heller ikke at det funker for alle, men hun ba om råd og jeg ga et råd som fungerer for meg for å sette det i et annet lys enn at jeg skal gå å være lei meg og ville ha han tilbake osv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...