Gjest Kajsa-krabat Skrevet 27. juni 2004 #1 Skrevet 27. juni 2004 Noen som har prøvd denne kremen??? Greit om den strammer inn og fjerner både appelsinhud og strekkmerker...men jeg mener å ha lest om en test åp dette produktet og de aller fleste mistet effekten da de sluttet med kremen, altså de fikk tilbake det utseende de hadde før de startet med kremen.... og billig er den jo ikke!!!! Noen som har prøvd og har erfaringer???
*Emma* Skrevet 28. juni 2004 #3 Skrevet 28. juni 2004 Ja jeg har brukt den. Jeg fik bra resultater,.....dvs mistet endel cm både rundt mage, lår og hofter. Men akkurat som de andre i testene jeg har lest gikk det tilbake til "square 1" etter ikke altfor lang tid. Jeg smurte to ganger om dagen i 3-4 uker og da så jeg tydlig resultat. (Husker ikke hvor mange cm jeg mistet....skrev det opp men har det ikke i hodet.) Men ja den er dyr..selvom den er billigere på TVshop enn i butikkene.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #4 Skrevet 29. juni 2004 Comet Body Contour virker absolutt! Først på omkretsreduksjon, cellulitter tar gjerne litt lenger tid. Ved å etterbehandle en til to ganger i uka - holder man resultatet godt. Dessuten har den god effekt på strekkmerker og arr! Ser at den for tiden er på tilbud i egen annonse til høyre her på siden Cometbruker
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #5 Skrevet 29. juni 2004 Jeg prøvde den i fjor - ingen effekt :-( På hverken omkrets eller appelsinhud. Har lest at den ikke virker på alle, da. I alle fall ikke på meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå