Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at det koster 1 mill for et greit hus på landet i forhold til her jeg bor som er 20 min fra er stor by og husene med ok standard ikke går for under 3 mill.

Men selv om det er billig med hus på landet så betyr vel det at lønningene der er dårligere eller at man må pendle? Lønner det seg?

Anonymous poster hash: 45a77...c56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del lønner det seg å pendle, da vi for tiden har veldig romslig økonomi og kan betale ned lånet raskere. I tillegg er det gode pendlerordninger i landet slik at jeg får skattefradrag. Vanligvis er også lønningene bedre i byen, slik at det ofte går opp i opp, men mindre gjeld gjør at man raskere kan betale ned lån.

AnonymBruker
Skrevet

tja det er vel en sannhet md modifikasjoner det da st det er billigere på landet,

her på landet hvor jeg bor koster en liten enebolig med to soverom mellom 1 og 1,5 mill, skal du ha en enebolig med tre eller flere soverom så må du minst doble prisen

i tillegg er det "ferge og bompenge-land"

men vet av andre områder "på landet" hvor det er mulig å finne rimligere hus enn her men da er også bygget av en viss alder og trenger mye vedlikehold, utskifting av rør og tak og muligens også skifte av vinduer og etterisolering trengs

Anonymous poster hash: 7cac9...84a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...