Gå til innhold

muslimske jenter og sex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Følger de koranen skal de ikke ta et eneste skritt før de er gift, ikke engang kysse. Før ekteskap.

Onani er tillatt.

Etter de er gift er oralsex tillatt så lenge det er gjort på renslig vis. Svelging av urene kroppsvesker er ikke tillatt.

Analsex er ikke tillatt uansett.

Onani er strengt tatt også synd ifølge koranen, men en liten synd det er lov nå gjøre, dersom det er for å unngå å ha sex utenfor ekteskapet, som er en mye større synd.

Forelskelse er selvsagt ikke forbudt, man ikke styre følelsene sine.

Og det varierer veldig hvor strengt ulike familier følger dette, akkurat som med kristendommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest litt nysjerrig
Det er nok hevet over etthvert tvil at ikke muslimske jenter kan være minst like "uforskende" i senga som andre jenter...som f eks kristne...

, jeg har hatt sex med muslimsk jente(

Waco

hvordan var det å ha sex med en muslimsk jente (hvilket land hadde hun eller foreldrene sin opprinnelse fra).

var de anderledes i senga enn "norske" jenter? blygere eller villere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"litt nysgjerrig": hvorfor skulle de være annerledes? De er jenter som oss andre er de ikke? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kanskje jeg som er en muslimsk jente på 22 år skal svare på noen av spm?!

er som sagt 22 år gammel muslimsk jente, foreldrene mine kom hit da jeg var liten og jegh er oppvokst blandt norske og utenlandske menensker, bor i et strøk i oslo hvor du kan finne alle slags mennesker.

det er riktig som nevnt at en skal ikke ha sex før ekteskapet, det er slik det fremgår av koranen, men verden forandrer seg, mange har flyttet til kristne land og begynt å leve deretter, ikke 100%. selv har jeg mange venniner, både norske og muslimske. vil nå si at norske kanskje er de som virker litt mer lette på tråden, ikke sier jeg at dem er det, men utad vil de kanskje virke slik, og de er klar over det selv. mine muslimske jenter holder det litt mer for seg selv i sin egen krets.. MEN.. muslimske jentene er mer moderne den dag idag, og ikke rart er det ettersom de etablerer seg i land som ikke er opprinnelig muslimsk! det jeg vil si er; jenter er vi like uansett, når det gjelder sex i senga, tankene, flørting og sex generelt (enten før eller etter ekteskap) vet om mange norske som ikke vil ha sex før de har giftet seg. samme gjelder muslimske jenter. men vet også om mange norske som har hatt sex i tidlig alder, samme med muslimske! poenget mitt er, de norske snakker mer åpenlyst om det, viser det mer, er mer stolt av det på en måte. mens vi muslimske holder det mer for oss selv og viser det ikke fult like mye, og snakker/forteller mest om det til våre nærmeste venniner, mens en norsk jente kunne fortalt det til en ikke fult så god vennine.

men ja den dag i dag forekommer det også, ikke så rent sjeldent som mange tror at muslimske jenter har sex før ekteskapet, er selv et eksempel på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
kanskje jeg som er en muslimsk jente på 22 år skal svare på noen av spm?!

men ja den dag i dag forekommer det også, ikke så rent sjeldent som mange tror at muslimske jenter har sex før ekteskapet, er selv et eksempel på det.

må du da opperere inn en ny jomfruhinne, eller er familien din ikke så konservative at de krever det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Og det samme gjør en del kristne og naturreligiøse....

Nok en gang. Omskjæring har med kultur, ikke religion å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

ikke operert inn noen ting, det jeg mener er at fam eller de muslimske den dag i dag er såpass konservative og forståelsesfulle.. det er ikke så ille som folk skal ha det til, hadde vi levd 5 år tilbake hadde det vært annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til dere gutta; Virker som dere tror muslimske jenter er av en annen rase enn de norske. Jenter er jenter, det er jo bare en forskjellig tro de har.

Er selv en muslimsk jente. og kommer nok til å vente med samleie til ekteskapet ja. En ting jeg vil si er at jeg opplever at mange muslimske jenter er de som åpenlyst snakker om gutter og kommenterer dem på gata. Slik jeg opplever det, er jo strengere de har det i hjemmet jo mer opptatt av gutter ser de ut til å være. Det er noe som er så forbudt at det ser ut til å være mer spennende for dem. Mange har kjærester og sex før ekteskap. forskjellen slik jeg ser det, er at de må skjule det i motsetning til norske jenter. En annen ting er at kultur står meget sterkt. F.eks at det i mange land dagen etter bryluppsnatten blir sjekket om jenta var jomfu ved å se etter blod på laknet. Dette er har ikke no med islam eller Koranen å gjøre.

Tror veldig mange muslimer venter med sex nettopp for frykten i å bli oppdaget. Dersom man ikke kunne funnet ut om jomfuhinna var borte, hadde flere tatt steget helt ut. Vet at man kan miste jomfruhinna uten sex, og at en operasjon kan ordne opp, men uansett så tror jeg det.

Sex er som sagt noe jeg venter med, og føler ikke at jeg sliter med ¨vente, helt naturlig for meg. Men kan si såpass at jeg venter for min og min families beste. Hadde jeg gått helt ut ville det rammet hele familien og ikke bare meg. Noe mer du lurer på så svarer jeg gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Til dere gutta; Virker som dere tror muslimske jenter er av en annen rase enn de norske. Jenter er jenter, det er jo bare en forskjellig tro de har.

Er selv en muslimsk jente. og kommer nok til å vente med samleie til ekteskapet ja. En ting jeg vil si er at jeg opplever at mange muslimske jenter er de som åpenlyst snakker om gutter og kommenterer dem på gata. Slik jeg opplever det, er jo  strengere de har det i hjemmet  jo mer opptatt av gutter ser de ut til å være. Det er noe som er så forbudt at det ser ut til å  være mer spennende for dem. Mange har kjærester og sex før ekteskap. forskjellen slik jeg ser det, er at de må skjule det i motsetning til norske jenter. En annen ting er at kultur står meget sterkt. F.eks at det i mange land dagen etter bryluppsnatten blir sjekket om jenta var jomfu ved å se etter blod på laknet. Dette er har ikke no med islam eller Koranen å gjøre.

Tror veldig mange muslimer venter med sex nettopp for frykten i å bli oppdaget. Dersom man ikke kunne funnet ut om jomfuhinna var borte, hadde flere tatt steget helt ut. Vet at man kan miste jomfruhinna uten sex, og at en operasjon kan ordne opp, men uansett så tror jeg det.

Sex er som sagt noe jeg venter med, og føler ikke at jeg sliter med ¨vente, helt naturlig for meg. Men kan si såpass at jeg venter for min og min families beste. Hadde jeg gått helt ut ville det rammet hele familien og ikke bare meg. Noe mer du lurer på så svarer jeg gjerne.

det du sier her gjør deg ganske så forskjellig fra norske jenter som i høyeste grad har sex før ekteskapet. De har gjærne en 10-20 forskjellige partnere før de gifter seg. Selv om jeg er helnorsk selv så skjønner jeg ikke at noen menn vil gifte seg med slike.

jeg er glad for at det er noen jenter som ikke er som den typiske norske jente. Bra at noen ikke følger strømmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er norsk og de muslimske jentene jeg kjenner til er absolutt mer lett på tråden enn meg. Noe som forundrer meg er at disse jentene også sjekker opp gifte menn. Det ville jeg aldri gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Selv om jeg er helnorsk selv så skjønner jeg ikke at noen menn vil gifte seg med slike.  

Ville du sagt det samme dersom det var snakk om gutter. Jeg mener, ville det vært annerledes dersom gutter hadde sex med mange før de giftet seg? For det burde nemlig ikke vært sånn. Jeg som skrev innelgget du kommenterte.

Det å ha sex før ekteskapet bør være en privatsak og opp til den enkelte. Ser ikke noe galt i de som har samleie. Det jeg derimot synes er trist er at sex skal være noe man må ha gjort innen man er la oss si 18. Jeg synes det er litt rart når en venninne har samleie med en som ikke har sagt han elsker henne. Min oppfatning er at sex og kjærlighet hører sammen. Men jeg har innsett at ikke alle har de samme tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fårikål
Jeg er norsk og de muslimske jentene jeg kjenner til er absolutt mer lett på tråden enn meg. Noe som forundrer meg er at disse jentene også sjekker opp gifte menn. Det ville jeg aldri gjort.

bare tullpreik. Du lyver utvilsom og er nok en registrert bruker som ikke tør skrive dette innlogget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jitterbug

Fårikål; nå kjenner ikke du hennes venninner så du kan ikke være bastant på at hun lyver. Jeg som skrev innlegget spm muslim jente, kaller meg jitterbug så dere kan skille mellom oss jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vil også si meg noe enig i det gjest skrev.. senest idag var jeg faktisk vitne til en ung pakistansk (altså muslimsk)kvinne med mann og en liten sønn, kvinnen var kledd i sjal, ganske pen kvinne faktisk.. mannen gikk så på toalettet, konen stod igjen utenfor og ventet, sønnen løp rundt og lekte for seg selv. ved et brillestativ stod det en mann og prøvde briller, denne muslimske kvinnen benyttet seg av sjansen og gikk bort og begynte faktisk å flørte åpenlyst med han! grunnen til at jeg vet dette er fordi jeg var en av de andre kundene som også stod og prøvde briller og nysgjerrig som jeg er ble jeg jo stående litt ekstra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig finnes det muslimske kvinner som aldri ville funnet på å hatt sex før ekteskapet, det finnes muslimske kvinner som bærer sjal og som gjør det som har vært riktig siden gammelt av også!! SELVFØLGELIG!! og det er vel de dere ser også tenker jeg, fordi de som ikke skiller seg ut fra oss, SER dere egentlig dem?

Dersom dere er så ufattelig snevre at dere tror at alle muslimske kvinner er på en måte, ja da må dere leve i en bittelite og meget forutsigbare verden der dere lukker øynene for alt dere ikke er blitt lært å tro på, og kun ser, hører og tar til dere nøyaktig det dere er tillært!!

Jeg er glad jeg er mottakelig for informasjon som lærer meg om den VIRKELIGE verden!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...