Gå til innhold

Hvordan forstå på denne gutten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ååå.. jeg blir så frustrert og lei meg. Jeg sender meldinger og spør om vi skal møtes, og han er heelt in og vil treffe meg. MEN han sender sjeldent melding og spør meg. Det HENDER at han sender sms og spør hvordan jeg har det, men får lite respons etter jeg har svart. Forstår lite, jeg.. sad.png på møtene koser vi, og alt er allright, men jeg må alltid ta insiativ til og treffes. Han svarer jo alltid ja… men hvorfor spør han ikke selv? Forige uke spurte han faktisk selv, men pga begge hadde planer, fikk vi det ikke det til... Jeg har egentlig ingenting å tape på å fortsette å ta insiativ ettersom han uansett reiser tilbake til studiebyen når ferien er over… sendte akkurat en melding for noen timer siden, ogventer på svar. :(

Begge er 20 år.

Anonymous poster hash: 704de...e44
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjip situasjon. Ved mindre det er for tidlig, ville jeg kanskje konfrontert han?

AnonymBruker
Skrevet

Fikk akkurat svar fra han. Som alltid veldig positiv og blid respons med oppfølingssvar. Vet ikke hva jeg skal svare? Vente?

føler det er litt tidlig å konfrontere han

AnonymBruker
Skrevet

Har holdt på med en lik en. funket ikke mellom oss, jeg orker ikke slikt, men hvis jeg var deg ville jeg ikke sendt mer meldinger før han sender. Hvis han virkelig er interessert så får du melding :)

Anonymous poster hash: 118f9...2f1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville holdt litt igjen og bare avventet. Ikke ta mer initiativ. Du må vente litt på hans initiativ for å vite om han er interessert eller bare tar imot jentene som detter i fanget på ham.

(Selvsagt skal ikke gutter ta alt initiativ men ikke jenter heller - en balanse må til for å lese av interesse).

Anonymous poster hash: efa31...db8
AnonymBruker
Skrevet

Han vil alltid møte meg når jeg spør meg, og virker happy for at jeg spør han.. så han gir meg så mixa signaler. En gang sa jeg, skal vi bare droppe og treffes eller? Så skrev han en lang melding og blabla og sa at han ikke ville droppe det, og foreslo og treffes.

Jeg mistenker han har lite erfaringer, og magefølelsen min sier at jeg kanskje er den første jenta som har vært etter han (flere tegn tyder på dette) så kanskje han ikke vet hva han skal gjøre… men ja, fikk som sagt svar fra han på den siste meldingen jeg sendte, og han sa at han hadde lyst til å treffe meg(?) og han spurte hvordan jeg har hatt det.. så det mÅ Jo tyde på at han bryr seg litt? Vet ikke jeg.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en tendens til å ta lite initiativ, selv om jeg er interessert. Ofte er grunnen at den andre spør såpass ofte at det blir mer behagelig å bare takke ja til invitasjonen, enn å spørre selv. Andre ganger føler jeg at personen er så travel at han spør når han kan/har ledig tid. Andre ganger igjen handler det rett og slett om at jeg er skikkelig pysete, er redd for avslag og feiger ut med å tenke "han spør hvis han vil".

Du kan jo prøve å hinte litt, noen er litt trege med å skjønne at de vise initiativ selv også. F.eks "neste gang er det din tur til å finne på noe", "nå forventer jeg at du inviterer meg med på en minst like god middag/kino/tur osv osv" (sagt på en spøkefull måte). Noen gutter har sagt sånn til meg, og da har jeg våknet litt og sluttet å hvile meg på at det er behagelig å slippe spørre selv.

Ikke si det på en fornærmet måte, men mer oppmuntrende der undertonen er "er du interessert må du vise litt initiativ selv også".

Anonymous poster hash: 933c7...353
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en tendens til å ta lite initiativ, selv om jeg er interessert. Ofte er grunnen at den andre spør såpass ofte at det blir mer behagelig å bare takke ja til invitasjonen, enn å spørre selv. Andre ganger føler jeg at personen er så travel at han spør når han kan/har ledig tid. Andre ganger igjen handler det rett og slett om at jeg er skikkelig pysete, er redd for avslag og feiger ut med å tenke "han spør hvis han vil".

Du kan jo prøve å hinte litt, noen er litt trege med å skjønne at de vise initiativ selv også. F.eks "neste gang er det din tur til å finne på noe", "nå forventer jeg at du inviterer meg med på en minst like god middag/kino/tur osv osv" (sagt på en spøkefull måte). Noen gutter har sagt sånn til meg, og da har jeg våknet litt og sluttet å hvile meg på at det er behagelig å slippe spørre selv.

Ikke si det på en fornærmet måte, men mer oppmuntrende der undertonen er "er du interessert må du vise litt initiativ selv også".

Anonymous poster hash: 933c7...353

Takk for innspill! Skal definitivt si detta med en tullete tone til han slik at han forstår litt. Det er ingen tvil om at jeg liker han, og jeg tror han skjønner det ganske godt selv også. Har enda ikke fått noe svar på meldingen jeg svarte han… Gått snart 12 timer, herregud. :P men Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...