Gå til innhold

"Bestemorsko"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!!

Jeg har lyst på gladiatorsko, men pga veldig korte legger kler jeg det ikke. Disse skoene ble en kompromiss, men jeg har fått for meg at de er litt "bestemorsko"...

Hva syns dere? Har bare prøvd de på, så bytter de mandag hvis jeg ikke bli komfortabel med dem...

http://shoeday.no/sko/19397/comfy_step.html

Anonymous poster hash: 2ed84...cad
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns de er kjempefine! Og så behagelig ut! Hilsen jente på 22 år.

Anonymous poster hash: 3f11c...47b
  • Liker 1
Gjest Dansedilla
Skrevet

Hvordan stil har du ellers?
Jeg synes det kommer an på hva du har dem sammen med. Har trua på at det kan bli bra hvis du ikke kler deg "bestemor" i tillegg :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes de var veldig fine og enkle jeg, uten for høy hel. Kunne tenkt meg dem selv^^, Jente, 26:)

Men det er klart, mye kan jo bli bestemor om en kler seg bestemor-ish:P

Anonymous poster hash: 907a9...9e4
Skrevet

Jeg synes ikke de var pene! (Sorry)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan stil har du ellers?

Jeg synes det kommer an på hva du har dem sammen med. Har trua på at det kan bli bra hvis du ikke kler deg "bestemor" i tillegg :)

Jeg har vel litt sånn kjedelig småbarnsmor stil.. 😁 Stort sett H&M og Cubus. Det blir jo mye praktisk så da går det kanskje litt mot "bestemor"... 😱

Anonymous poster hash: a4993...f85

Gjest Dansedilla
Skrevet (endret)

.

Endret av Dansedilla
Gjest Dansedilla
Skrevet

Jeg har vel litt sånn kjedelig småbarnsmor stil.. Stort sett H&M og Cubus. Det blir jo mye praktisk så da går det kanskje litt mot "bestemor"...

Anonymous poster hash: a4993...f85

Okei, jeg klarer ikke avgjøre om det er bestemor-stil eller ikke. H&M og Cubus er ganske moderne butikker i mine øyne selv om enkelte plagg kan være stygge innimellom. Som med alt annet så kommer det jo selvfølgelig an på hvordan man styler det. Men utifra flere svar her så kan du nok beholde dem! :)

Skrevet

Jeg syns de var fæle for å være ærlig, men nå er sandaler noe som aldri har vært på mine føtter.. Jeg syns forøvrig at det var en stor (bestemormessig) forskjell i fargene her for de som er svarte kan du sikkert få til å se fine ut til en lang kjole eller noe sånn, mens de brune så jeg kun for meg med hvit sokk i etterfulgt av likbleike legger..

Gjest Pheel
Skrevet

Hvorfor kjøper du ikke de type "bestemorsko" som er så veldig in nå? Om du allikevel bryr deg om hva andre synes liksom. :)

Skrevet

Så lenge det ikke er converse....

Neida, fine skko.

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg synes og det så ut som bestemorsko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...