AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Det har seg slik at min samboer er sengeveter og har strevdveldig med dette. Han sier at dette er veldig vannskeligt forhan. Så fortalte jeg dette til min bestevennine fordi at hun er god til å lytte å gi råd. Og jeg lovte at dette måtte hun ikkefortelle videre, men det har hun antakelig gjort, for nå vetmange om dette. Mannen min er fortsatt ganske sur på meg og sier at sånt sier man ikke til andre. Han har ikke villet snakketmeg siden da. Hva bør jeg gjøre nå? Anonymous poster hash: 39ca2...d77
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Dette har du allerede postet på diskusjon.no, ta til deg tipsene der for det ble livat i tråden. Anonymous poster hash: 990dc...209 6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Er du klar over hva det er du har gjort mot han? Er du klar over hvor grusomt det er å ha folk snakke om slikt bak din rygg? Er du i det hele tatt glad i han? Hvorfor oppfører du deg da sånn mot han?! Anonymous poster hash: 4355d...4c8 18
Gjest Whitestripes Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Du har brutt tilliten på det groveste. Ærlig talt, har man lovet å holde noe for seg selv, så gjør man det. Dette var utrolig dårlig gjort, og jeg hadde hatt store problemer med å tilgi deg. 23
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Lære deg å holde på en privat hemmelighet? Anonymous poster hash: f786e...3b1 7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Lære deg å holde på en privat hemmelighet? Anonymous poster hash: f786e...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Jeg forstår jo at dette var svært dumt av meg å gjøre. Jeg angrer selvsagt mye på<br />dette. Men jeg var virkelig ikke klar over at mannen min ville reagere sånn. Så<br />dette ble en ond situvasjon for oss begge. Anonymous poster hash: 39ca2...d77
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 Hvordan ellers tror du han ville ha reagert? Anonymous poster hash: a87fd...c02 10
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #9 Skrevet 26. juli 2014 Jeg forstår jo at dette var svært dumt av meg å gjøre. Jeg angrer selvsagt mye på<br />dette. Men jeg var virkelig ikke klar over at mannen min ville reagere sånn. Så<br />dette ble en ond situvasjon for oss begge.Anonymous poster hash: 39ca2...d77 Øh....................... Om du fikk ekstrem prolaps etetr fødsel og stadig gjorde i buksene dine så du måtte gå med Tena Lady så hadde vel det og vært et problem at ble fortalt til andre? Det er ufattelig privat informasjon. Selvsagt er han forbannet over din korttenkthet og evne til å ydmyke ham ovenfor andre? Anonymous poster hash: 75b97...e1a 11
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #10 Skrevet 26. juli 2014 AnonymBruker, on 26 Jul 2014 - 20:53, said: Øh....................... Om du fikk ekstrem prolaps etetr fødsel og stadig gjorde i buksene dine så du måtte gå med Tena Lady så hadde vel det og vært et problem at ble fortalt til andre? Det er ufattelig privat informasjon. Selvsagt er han forbannet over din korttenkthet og evne til å ydmyke ham ovenfor andre?Anonymous poster hash: 75b97...e1a AnonymBruker, on 26 Jul 2014 - 20:53, said: Det forstår jeg veldig godt, og jeg skal gjøre alt for å gjøre ting godt igjen. Øh....................... Om du fikk ekstrem prolaps etetr fødsel og stadig gjorde i buksene dine så du måtte gå med Tena Lady så hadde vel det og vært et problem at ble fortalt til andre? Det er ufattelig privat informasjon. Selvsagt er han forbannet over din korttenkthet og evne til å ydmyke ham ovenfor andre?Anonymous poster hash: 75b97...e1a Anonymous poster hash: 39ca2...d77
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #11 Skrevet 26. juli 2014 Mannen din deler noe med deg som er utrolig vanskelig for han, og du støtter han med å fortelle det til venninnen din??? Hvilke råd trodde du hun kunne gi deg? Hvis hun er urolog eller endokrinolog med sengevæting som spesialfelt burde du vel heller latt han få spørre henne selv hvis han ønsket det? Du sier du vil gjøre alt for å gjøre det godt igjen, men hvordan skal han kunne stole på at du holder private ting for deg selv senere? Anonymous poster hash: 22716...0b7 7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #12 Skrevet 26. juli 2014 Du kan ikke annet enn å legge deg flat, beklage og love at det aldri vil skje igjen. Og jeg ville revurdert vennskapet med sladrekjerring-venninnen din. Anonymous poster hash: ebebd...5bb 8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #13 Skrevet 26. juli 2014 Dette er et troll, ingen er som dum som TS. Anonymous poster hash: 86080...b22 1
Gjest Funky Punk Skrevet 26. juli 2014 #14 Skrevet 26. juli 2014 Uansett pokker, så forteller man ikke slikt videre. I forholdet vårt så tar vi det som en selvfølge, uten å måtte love hverandre, å ikke si slike personlige ting til andre. Jeg skjønner ikke engang hvorfor du hadde behov for å måtte plapre om det. Om du trenger gode råd om slike delikate ting så prater man med helsepersonell som har taushetsplikt. Stakkars mann som nå må face golk som vet han er sengevæter. Syns skikkelig syndt på ham 5
langbein86 Skrevet 26. juli 2014 #15 Skrevet 26. juli 2014 Dette var det en helt lik tråd om for noen år siden, tilfeldig?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #16 Skrevet 26. juli 2014 Dette var det en helt lik tråd om for noen år siden, tilfeldig? Kanskje de sliter med tilliten ennå.. 😬Anonymous poster hash: 22716...0b7 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #17 Skrevet 26. juli 2014 Det har seg slik at min samboer er sengeveter og har strevd veldig med dette. Han sier at dette er veldig vannskeligt for han. Så fortalte jeg dette til min bestevennine fordi at hun er god til å lytte å gi råd. Og jeg lovte at dette måtte hun ikke fortelle videre, men det har hun antakelig gjort, for nå vet mange om dette. Mannen min er fortsatt ganske sur på meg og sier at sånt sier man ikke til andre. Han har ikke villet snakket meg siden da. Hva bør jeg gjøre nå? Anonymous poster hash: 39ca2...d77 Sorry, men jeg får følelsen av at du gjorde det her bevisst for å ydmyke han, basert på de andre svarene du har gitt. Anonymous poster hash: a5ae3...f68
mae1234 Skrevet 26. juli 2014 #18 Skrevet 26. juli 2014 Er du riktig vel bevart? Det er slike ting partnere skal kunne si til hverandre i god tro om at det forblir mellom de to, og så forteller du det til venninnen din?? Nei veit du hva, håper du sjemmes minst like mye som han helt sikkert gjør! 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #19 Skrevet 26. juli 2014 Han har ikke villet snakket meg siden da. Hva bør jeg gjøre nå? Anonymous poster hash: 39ca2...d77 Det forstår jeg veldig godt at han ikke har. Det eneste du kan gjøre her er å ta ansvar for det du har gjort UTEN å prøve å unnskylde deg selv med fjas. Så får du bare håpe at han tilgir deg, noe jeg er veldig usikker på om jeg ville gjort om min partner hadde gjort noe lignende. Anonymous poster hash: f0c17...fac
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #20 Skrevet 26. juli 2014 I min verden er dette på høyde med utroskap. Det ER utroskap. Makan til tillitsbrudd. Du fortjener han ikke. Anonymous poster hash: c7a94...243
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå