Gjest Anne2 Skrevet 27. juni 2004 #1 Skrevet 27. juni 2004 Hei!Håper noen kan hjelpe meg her.Har så lyst på et par "ordentlige" solbriller,men problemet er at jeg har nok et veldig lite ansikt:( for alt jeg prøver blir så stort!!Lurer derfor på om noen vet om noen merker som er smalere enn andre?
Tigerlily Skrevet 27. juni 2004 #2 Skrevet 27. juni 2004 jeg har et lite og smalt ansikt og synes derfor at gucci og dior er bra. har også prøvd chanelbriller som sitter godt. de sier at hvis du først har funnet et merke der en solbrille du passer vil du alltid passe det merket. hvis du ikke skal ha superdyre solbriller (som de overnevnte merkene) kan du jo prøve arnette og oakley som har mange ulike modeller i ulike størrelser.
ringblomst Skrevet 27. juni 2004 #4 Skrevet 27. juni 2004 Polo og Ralph Lauren har også flere smale modeller, av sportssolbriller har Arnette og Oakley flere smale som sagt. Ellers finnes det smale, men også brede modeller blant Gucci, Dior, Chanel og Armani. Det viktigste synes jeg er å få ordentlig hjelp og ikke minst prøvd på en del modeller, så ta deg en tur til optikeren .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå