Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne ha noen gode tips fra kloke hoder.

Jeg var ekstremt uansvarlig med penger et par år tilbake - ung og dum og alt det der. Jeg hadde faktisk et problem som omtrent var sykelig - jeg var deprimert og brukte penger på alkohol, shopping, reiser alene.

Etter utallige inkassokrav og noen all time lows der kortet ble avvist i matbutikken, gikk jeg inn for å snu det rundt.

Har fått nedbetalingsavtaler på det jeg har igjen av krav som jeg nå betjener. Jeg har solgt massevis av ting og tang og har bare noen basic antrekk igjen, og la pengene jeg tjente mot kredittkortgjeld. Flyttet ut av leiligheten jeg leide og inn med roommate til en billigere leie. Handler kun det essensielle og selger fortsatt noen ting. Er student uten studielån men skal over på nettstudier siste året slik at jeg blir mer fleksibel ift jobb.

Er vanskelig med jobb her, men jeg er registrert hos et rekrutteringsbyrå for småjobber. Har også satt opp en annonse om at jeg kan gå tur med hunder i nabolaget, registrert meg i statistbyrå samt for betalte fokusgrupper.

Lurer på om andre har gode tips? Hva har du selv gjort for å kutte utgifter/ekstra inntekter?

Anonymous poster hash: 5eaa0...640
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I helsevesenet trengs det alltid ringevikarer.

Anonymous poster hash: 4a762...11a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...