AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Er i en litt vanskelig situasjon.. Igår fikk jeg høre av en god venninne at hun hadde hørt et rykte om bestevenninna mi. Jeg vet at ryktet ikke stemmer, men jeg forstår hvorfor det kanskje har oppstått.. Nå lurer jeg på om jg skal fortelle henne om dette ryktet eller ei? Jeg vet at hun kommer til å bli lei seg/sint så sånn sett vil jeg ikke si noe. Men samtidig så føler jeg at jeg bør si det sånn at hun vet hva som blir sagt om henne.. Noen innspill? Anonymous poster hash: 12493...e3c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Du må jo fortelle oss hva ryktet går ut på og hva det er, ellers har vi ingen mulighet til å gi råd. Anonymous poster hash: 2bde5...faa 7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Du kjenner jo henne bedre enn oss på forumet, hva tror du hun ville satt mest pris på; at du sier det selv om hun blir trist, eller at du prøver å skåne henne? Om du sier det kan du jo bare legge til at du var i tvil om hva som var riktig å gjøre gjøre. Vet ikke om det hjelper, men om du sier det til henne kan du jo si at hun må tenke humoristisk på det. Har hørt alle mulige rykter om meg selv, altlid fra noen andre, hører dem aldri selv og da må jeg jo le, for noen er jo direkte hårreisende:P Og at folk tror på dem får bli deres problem. Anonymous poster hash: 3d41a...94a 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Ryktet går ut på at hun er "løs".. Noe hun ikke er, men som er lett å få på seg som rykte i denne byen desverre Anonymous poster hash: 12493...e3c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 TS over forresten. (nr4) Anonymous poster hash: 12493...e3c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Ryktet går ut på at hun er "løs".. Noe hun ikke er, men som er lett å få på seg som rykte i denne byen desverre Anonymous poster hash: 12493...e3c Jeg syne du bør si det. Anonymous poster hash: 2bde5...faa 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Du bør gjøre det som kreves for å stoppe ryktespredningen.Anonymous poster hash: eb2d4...22b 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 Hvis det ikke stemmer, hadde jeg gått til kilden og sagt nettopp det for å stoppe det. Jeg ville ikke sagt det til henne, da hun ikke kan endre det mer enn deg, og antakeligvis blir paranoid og fortvilet. Anonymous poster hash: 8f901...69d 6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #9 Skrevet 26. juli 2014 Tja, en person prøvde å spre det ryktet om meg og det var bare tull, hun var bare sjalu da jeg ble sammen med eksen hennes. Brydde meg ikke, venner lo og hadde ikke hørt det, når jeg spurte de. Så kunne like godt ikke fått vite det. Men om ryktet sprer seg så si i fra, om hun ikke er løs så er det vel ikke noe problem. Anonymous poster hash: 11e55...a09 3
Gjest Iben Skrevet 26. juli 2014 #10 Skrevet 26. juli 2014 (endret) Syns ikke du skal si det. Det er en fullstendig unødvendig ting for henne å vite. Hva folk som ikke er i ens umiddelbare omgangskrets tenker og mener om noen er helt irrelevant. Endret 26. juli 2014 av evnukken 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #11 Skrevet 26. juli 2014 Hvis det ikke stemmer, hadde jeg gått til kilden og sagt nettopp det for å stoppe det. Jeg ville ikke sagt det til henne, da hun ikke kan endre det mer enn deg, og antakeligvis blir paranoid og fortvilet. Anonymous poster hash: 8f901...69d TS: Problemet er at jeg ikke er helt sikker på hvem som er kilden.. Jeg ba venninna mi som fortalte meg om dette å avkrefte det om hun hørte det fra flere (noe hun også hadde gjort til den som sa det til henne) Desverre vet jeg bare at sånne rykter er utrolig seiglivet i en liten by:/ vet helt ærlig ikke selv hva jeg hadde ønsket om det gjaldt meg. Anonymous poster hash: 12493...e3c
Gjest Taupe Skrevet 26. juli 2014 #12 Skrevet 26. juli 2014 Håper bare du nektet og forsvarte bestevenninnen din når du fikk ryktet servert, om ikke bør du ikke si noe til bestevenninnen din. Da kan det slå tilbake på deg. Så enkelt er det. Det er jo ikke akkurat det verste ryktet man kan få på seg, de aller fleste jenter får et slikt rykte på seg i løpet av livet sitt.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #13 Skrevet 26. juli 2014 Det er en selvfølge å si det til bestevenninna si, alt jeg hører om min bestevenninne går direkte til henne. Evt. om jeg går til kilde og gir henne klar beskjed, men alt får venninna mi høre anyway. Ville ikke sagt at dere er bestevenninner om dere ikke deler alt, det skulle ikke vært nødvendig for deg å nevne det her engang... Anonymous poster hash: 96544...c2f 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #14 Skrevet 26. juli 2014 Håper bare du nektet og forsvarte bestevenninnen din når du fikk ryktet servert, om ikke bør du ikke si noe til bestevenninnen din. Da kan det slå tilbake på deg. Så enkelt er det. Det er jo ikke akkurat det verste ryktet man kan få på seg, de aller fleste jenter får et slikt rykte på seg i løpet av livet sitt. TS: Forsvarte henne såklart. Jeg er helt uenig i det ryktet og syns det er helt idiotisk av den som har startet det. Anonymous poster hash: 12493...e3c
Gjest Taupe Skrevet 26. juli 2014 #15 Skrevet 26. juli 2014 TS: Forsvarte henne såklart. Jeg er helt uenig i det ryktet og syns det er helt idiotisk av den som har startet det. Anonymous poster hash: 12493...e3c Da sier du det til bestevenninnen din.
FrkHumle Skrevet 26. juli 2014 #16 Skrevet 26. juli 2014 Jeg synes ikke hun bør si det. Det er ingenting denne jenta får gjort med det ryktet uansett. Hun vil bare bli lei seg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #17 Skrevet 26. juli 2014 Jeg synes ikke hun bør si det. Det er ingenting denne jenta får gjort med det ryktet uansett. Hun vil bare bli lei seg. TS her: er det jeg og er litt uskker på skjønner du. Dessuten skal hun på tur nå med en av de jeg vet har spredt ryktet (ikke startet det), så er kjempe redd for å ødelegge hele turen for henne.. :/ Anonymous poster hash: 12493...e3c
Chloe- Skrevet 26. juli 2014 #18 Skrevet 26. juli 2014 Jeg synes ikke hun bør si det. Det er ingenting denne jenta får gjort med det ryktet uansett. Hun vil bare bli lei seg. Enig.
got2go Skrevet 26. juli 2014 #19 Skrevet 26. juli 2014 TS her: er det jeg og er litt uskker på skjønner du. Dessuten skal hun på tur nå med en av de jeg vet har spredt ryktet (ikke startet det), så er kjempe redd for å ødelegge hele turen for henne.. :/Anonymous poster hash: 12493...e3c Da ville jeg ihvertfall ha sagt det! Venninna di fortjener å få vite hvilke falske folk hun omgås med. 3
Purple Basil Skrevet 26. juli 2014 #20 Skrevet 26. juli 2014 Du bør fortelle det til henne. Jeg har selv blitt veldig lei meg de gangene jeg har opplevd at mine venner har hørt rykter om meg og ikke fortalt noe. Det er ikke nødvendigvis ryktene som er verst, men at Vennene dine holder det skjult for deg. Personlig synes jeg det er fint å vite hva som blir sagt og av hvem, da kan man forholde seg til dette på den måten man vil. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå