AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Jeg har holdt litt på med en jente nå, tatt det veldig rolig, da hun nettopp har kommet ut av et langvarig forhold. Det er snakk om en uke siden det ble slutt. Men jeg merker at hun plutselig får kalde føtter når ting går litt fort frem, hun sier hun ikke er klar for å hoppe i noe nytt forhold, men at hun gjerne vil se Ann hvordan det går og ta det som det kommer. Hun hadde ikke noe særlig følelser den siste perioden av forholdet derfor føler jeg at det blir som en unnskyldning. Kan det faktisk hende at hun ikke er klar for noe forhold? Anonymous poster hash: 044a3...7f3
Gjest Snuppi Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 (endret) Hun har sagt til deg at hun ikke er klar. Da er hun ikke klar og vil ta det med ro. Endret 26. juli 2014 av Snuppi
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Jeg er i samme båt og dater en ny nå. Forholdet var dødt siste tiden men jeg er fremdeles ikke klar for noe nytt akkurat nå. Men jeg vet jeg vil bli sammen med han jeg dater når jeg er klar. Anonymous poster hash: 92e24...59c
Chloe- Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Skjønner godt at hun blir stresset når dere har holdt på i under en uke, og "forhold"-ordet allerede er bragt på banen. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Jeg har også nettopp kommet ut av et forhold hvis ting var dødt den siste tiden. Men det betyr ikke nødvnedigvis at det er noe enklere. Gi henne tid eller slipp taket.Anonymous poster hash: 6e28f...d3a
Fuglen Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Jeg kan skrive under på at det ikke er lett å gå ut av et langvarig forhold selv om det ikke nødvendigvis var så mye følelser igjen på slutten. Jeg hadde aldri vært klar for et nytt forhold etter én uke. Hvis du virkelig liker henne, slutt å mas.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Hvordan har du rukket å enten ta det rolig eller gå fort frem, alt på en uke? Anonymous poster hash: 049d4...c8e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå