AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Jeg har holdt litt på med en jente nå, tatt det veldig rolig, da hun nettopp har kommet ut av et langvarig forhold. Det er snakk om en uke siden det ble slutt. Men jeg merker at hun plutselig får kalde føtter når ting går litt fort frem, hun sier hun ikke er klar for å hoppe i noe nytt forhold, men at hun gjerne vil se Ann hvordan det går og ta det som det kommer. Hun hadde ikke noe særlig følelser den siste perioden av forholdet derfor føler jeg at det blir som en unnskyldning. Kan det faktisk hende at hun ikke er klar for noe forhold? Anonymous poster hash: 044a3...7f3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 1 uke siden det ble slutt? La henne få seg litt tid på å komme seg over det. Om det er følelser involvert på slutten eller ikke, så forandrer hverdagen seg ganske drastisk. Ro ned. Anonymous poster hash: c7e53...3f9 1
FrkHumle Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Hvordan rekker man i det hele tatt å gå fort frem på en uke?
A.Senna Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Slapp av dere a. Det er kanskje en måned siden det ble slutt med eksen min, ikke farken om jeg er klar for nytt forhold. Tror TS er redd for å havne i kategorien rebound.
Ms. Steele Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Bare en uke siden det ble slutt. Kjære vene, hvem ønsker å innlede et nytt forhold etter bare en uke? Og du sier du har tatt det rolig. Som det sies over her, hvordan er det mulig å rekke det? 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Jeg har holdt litt på med en jente nå, tatt det veldig rolig, da hun nettopp har kommet ut av et langvarig forhold. Det er snakk om en uke siden det ble slutt. Men jeg merker at hun plutselig får kalde føtter når ting går litt fort frem, hun sier hun ikke er klar for å hoppe i noe nytt forhold, men at hun gjerne vil se Ann hvordan det går og ta det som det kommer. Hun hadde ikke noe særlig følelser den siste perioden av forholdet derfor føler jeg at det blir som en unnskyldning. Kan det faktisk hende at hun ikke er klar for noe forhold?Anonymous poster hash: 044a3...7f3 Hvorfor har du postet dette to ganger? Og nei, det går ikke an å "ta ting rolig" i en uke. Anonymous poster hash: 049d4...c8e
Skilpadden Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 En uke? Det har nå vært slutt med meg og eksen i snart 8 måneder. Og egentlig et par måneder til, uoffisielt. Kjenner at jeg ikke er klar selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå