Gå til innhold

Tips på gave til forlover

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte jeg skulle gi en gave til forloveren min, pga hun har vært til så mye hjelp til bryllupet og bare det at hun er der for meg alltid. Hun har også bursdag snart og tenkte å kombinere dette :)

Har dere noen ideer på hva jeg kan gi, og evt. priser?:D

Anonymous poster hash: fb7e5...1ea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte jeg skulle gi en gave til forloveren min, pga hun har vært til så mye hjelp til bryllupet og bare det at hun er der for meg alltid. Hun har også bursdag snart og tenkte å kombinere dette :)

Har dere noen ideer på hva jeg kan gi, og evt. priser?:D

Vanskelig å si... Hva liker hun da? Hva med et finere smykke e.l.? Kan jo evt være inngravert.

Pris er vanskelig, hva pleier du å gi for i bursdagsgave?

AnonymBruker
Skrevet

Har bryllupet vært? Hva med å la henne få velge seg ut et smykke hun kan bruke i bryllupet, også beholde?

Anonymous poster hash: 9d2d5...4d2
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si... Hva liker hun da? Hva med et finere smykke e.l.? Kan jo evt være inngravert.

Pris er vanskelig, hva pleier du å gi for i bursdagsgave?

Hun liker det meste så er vanskelig å velge hehe. men smykke med inngravering var en ide, for det er noe som er veldig personlig:)

AnonymBruker
Skrevet

Har bryllupet vært? Hva med å la henne få velge seg ut et smykke hun kan bruke i bryllupet, også beholde?

Anonymous poster hash: 9d2d5...4d2

Nei bryllupet er om 3 uker. hm det var en ide :) takk :)

Skrevet

Jeg lagde et lite fotoalbum til forloveren med bilder fra Utdrikningslag og bryllupet med personlige hilser og kommentarer. I tillegg fikk hun vin eller no liknende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...