AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Tenkte jeg skulle gi en gave til forloveren min, pga hun har vært til så mye hjelp til bryllupet og bare det at hun er der for meg alltid. Hun har også bursdag snart og tenkte å kombinere dette Har dere noen ideer på hva jeg kan gi, og evt. priser?:D Anonymous poster hash: fb7e5...1ea
Åselin Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Tenkte jeg skulle gi en gave til forloveren min, pga hun har vært til så mye hjelp til bryllupet og bare det at hun er der for meg alltid. Hun har også bursdag snart og tenkte å kombinere dette Har dere noen ideer på hva jeg kan gi, og evt. priser?:DAnonymous poster hash: fb7e5...1ea Vanskelig å si... Hva liker hun da? Hva med et finere smykke e.l.? Kan jo evt være inngravert. Pris er vanskelig, hva pleier du å gi for i bursdagsgave?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Har bryllupet vært? Hva med å la henne få velge seg ut et smykke hun kan bruke i bryllupet, også beholde? Anonymous poster hash: 9d2d5...4d2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Vanskelig å si... Hva liker hun da? Hva med et finere smykke e.l.? Kan jo evt være inngravert. Pris er vanskelig, hva pleier du å gi for i bursdagsgave? Hun liker det meste så er vanskelig å velge hehe. men smykke med inngravering var en ide, for det er noe som er veldig personlig:) Anonymous poster hash: fb7e5...1ea
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Har bryllupet vært? Hva med å la henne få velge seg ut et smykke hun kan bruke i bryllupet, også beholde? Anonymous poster hash: 9d2d5...4d2 Nei bryllupet er om 3 uker. hm det var en ide takk Anonymous poster hash: fb7e5...1ea
Sota Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Jeg lagde et lite fotoalbum til forloveren med bilder fra Utdrikningslag og bryllupet med personlige hilser og kommentarer. I tillegg fikk hun vin eller no liknende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå