Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp vært på jobb, er hjemme alene og skal egentlig finne på noe med kjæresten min i kveld. Men jeg bare ligger i sofaen og griner. Vet ikke hvorfor jeg er lei meg engang, er bare tom, deppet og gråter.

Har vært deprimert før, dette ligner på følelsen jeg hadde da....

Hva skal jeg gjøre??:(

Anonymous poster hash: f3ef3...149

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se en komedie, eller en annen film som får deg i godt humør. Det pleier å hjelpe for meg iallefall. :)

Jeg kjenner følelsen. :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg visste hva som var galt. Egentlig har jeg jo det fint så det er tullete av meg å være sånn som dette.... Føler meg alene kanskje. Selvom jeg egentlig har mangen. Vet ikke :( Er bare dum...

Ts

Anonymous poster hash: f3ef3...149

AnonymBruker
Skrevet

Se en morsom serie eller film! Orange Is The New Black er bra :)

Anonymous poster hash: e0689...6f4
Skrevet

Jeg tenker at det neppe blir noe bedre av å sitte og kjenne på det. Kan du ikke prøve å ta deg selv i nakken og gjøre noe hyggelig? Det er ikke alltid det skal så mye til. Gå på butikken og kjøp deg et blad og noe spennende å lage til kvelds, inviter deg selv på besøk til noen du kjenner, gå en tur, ring noen du ikke har snakket med på lenge og spør hvordan de har det. Eller noe annet som gir deg noe. :-)

Hvis du har mange slike dager bør du bestille time hos fastlegen så snart det lar seg gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Tenk på at du kan finne på noe med kjæresten din i alle fall. Mange som ikke kan det når de vil

Anonymous poster hash: fd3e8...63f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...