AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Ville du blitt sammen med en/ei du visste hadde vært utro i tidligere forhold ?Anonymous poster hash: f6262...1f8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Jeg tror de fleste (mer enn 50%) er utro. Faktisk tror jeg det er sunt også (så fremt det ikke kommer frem og gjør partneren usikker på seg selv). Vi trenger forskjellige inntrykk. Det kan bli ensformig å bare ha sex med samme person hele livet. I tillegg viser flere undersøkelser at partneren av noen som er utro tjener på utroskapen som har skjedd. Sexen blir åpnere, mer fri. Takket være friske inntrykk fra den som har vært utro. Anonymous poster hash: 18dbf...934 1
Gjest Hedra Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 (endret) Jeg tror de fleste (mer enn 50%) er utro. Faktisk tror jeg det er sunt også (så fremt det ikke kommer frem og gjør partneren usikker på seg selv). Vi trenger forskjellige inntrykk. Det kan bli ensformig å bare ha sex med samme person hele livet. I tillegg viser flere undersøkelser at partneren av noen som er utro tjener på utroskapen som har skjedd. Sexen blir åpnere, mer fri. Takket være friske inntrykk fra den som har vært utro.Anonymous poster hash: 18dbf...934 Du kan da ikke mene det du skriver her på ramme alvor !!? "Være sunt for forholdet så lenge partneren ikke finner ut av det !!? " Hva med tillitt og trofasthet og respekt for partneren din ? Og hvilke undersøkelser ? Link ! Et forhold er mye mer enn sex. Endret 26. juli 2014 av Hedra 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Du kan da ikke mene det du skriver her på ramme alvor !!? "Være sunt for forholdet så lenge partneren ikke finner ut av det !!? " Hva med tillitt og trofasthet og respekt for partneren din ? http://www.q.dk/MIT-Q/Sex/2013-21-utroskab-forberer-aegteskabet.aspx Anonymous poster hash: 18dbf...934 1
Gjest Hedra Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 En seriøs undersøkelse takk ! Denne sier ikke noe om hvor godt utroskapen gagnet forholdet for den bedratte etter at h*n fikk vite om det 2
Gjest Hedra Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Og du har ikke svart på spørsmålet mitt ? Hva med tillitt og respekt for partneren ? 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 Jeg tror faktisk de fleste opplever en form for utroskap - om ikke fysisk - så gjør man det for å få bekreftelse. Vi er snodige vi mennesker - søker bekreftelse om alt. Slik vi fikk mye av i barndommen - bekreftelse på at vi er flink, på at vi har gjort noe bra, at vi ser bra ut... Jeg går faktisk rundt og "forventer" at det vil komme en form for utroskap i forhold jeg er i. Men jeg håper - og tror - at partner vil være ærlig og respekt for meg om det skjer. Et forhold er ikke bare en dans på rosa skyer, i hvert fall ikke om man skal holde sammen lenge. Vi er mennesker, vi gjør feil. Om man skal komme sterkere ut av feilgrep i et forhold, så er nøkkelen ærlighet, respekt og kommunikasjon. Linjen for utroskap krysser man i det sekundet man må skjule noe for partneren. Om det er en "uskyldig" samtale som foregikk, en "uskyldig" tekstmelding eller et møte med noen man ikke har lett for å fortelle ovenfor partneren. Men forhåpentligvis så lærer man av feil - og kan vokse på det. Alltid fortell sannheten, selv om stemmen skjelver. Jeg har vært sammen med noen som var utro i tidligere forhold. Han fortalte, jeg hørte, prøvde å forstå (selv har jeg aldri vært utro) Det virka som om han hadde lært. Han er nå en eks, men ikke fordi han var utro, men fordi vi vokste fra hverandre. Nå gikk jeg ikke rundt å var beskymra for at han skulle være utro - jeg er veldig lite sjalu av meg - men skulle vissheten om at han har vært utro vært et stressmoment for meg, så ville jeg ikke ha blitt sammen med ham. Vi hadde det fint i perioden vi var sammen, så angrer ikke et sekund. Anonymous poster hash: 007df...21f 3
Gjest Hedra Skrevet 26. juli 2014 #9 Skrevet 26. juli 2014 Jeg tenker likt som deg. At man gjør feil. Det er jug og holde ting skjult som får meg til å reagere. Fortell om det hvis en har trått feil. Finn en vei sammen. Men ikke ha en holdning om at det er greit !! Hvis man ikke ønsker den samme partneren gjennom livet så er det greit men da må man avslutte det man har.
Tba Skrevet 26. juli 2014 #10 Skrevet 26. juli 2014 Jeg tror de fleste (mer enn 50%) er utro. Faktisk tror jeg det er sunt også (så fremt det ikke kommer frem og gjør partneren usikker på seg selv). Vi trenger forskjellige inntrykk. Det kan bli ensformig å bare ha sex med samme person hele livet. I tillegg viser flere undersøkelser at partneren av noen som er utro tjener på utroskapen som har skjedd. Sexen blir åpnere, mer fri. Takket være friske inntrykk fra den som har vært utro. Anonymous poster hash: 18dbf...934 Seriøse undersøkelser sier rundt 30%, ikke undersøkelser designet for å gi notorisk utro mennesker bedre samvittighet (hvis de har noe sånt da). I noen tilfeller kan utroskap rykke opp i et forhold som ikke er bra som du skriver, men det hadde vært bedre om de klarte snakke isammen om problemene uten å måte ha igjennom all dritten som utroskap også medfører.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #11 Skrevet 26. juli 2014 Heldigvis ville min nåværende kjæreste det. Jeg har vært utro i et tidligere forhold, og har aldri angret mer på noe i mitt liv. Var åpen om det på et tidlig tidspunkt, så han hadde et valg. Jeg har bare tatt et dårlig valg en gang. Jeg er ikke spedalsk eller ond. Anonymous poster hash: a57d1...25f
theoneandonly Skrevet 27. juli 2014 #12 Skrevet 27. juli 2014 Kommer helt an på situasjonen. Notorisk utro, eller en engangshendelse h*n angrer på? Hvis det bare var en gang, personen angrer, har lært av hendelsen osv, ville jeg ikke ha tenkt så mye over det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå