Gå til innhold

Hjelp meg å velge farge på cardigan!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mørkeblondt langt hår, hudfargen min vil jeg beskrive som varm (om det hjelper på :P) og litt rødlig, jeg har grønn/blå øyne.

Hvilken farge blr jeg velge??

http://www.laredoute.no/mademoiselle-r/cardigan/461240?N=1z141xaZ1z13z9nZ68y&Ns=Freshness|0&Nao=13&rcnt=40&selArt=131110

Den gule eller rød (som ser mer rosa ut enn rød for meg).

Tusen takk :) Og svar som om at begge fargene var stygge hjelper ikke meg ;)

Anonymous poster hash: 95466...7cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med rødlig hud så mener jeg at jeg lett kan rødme, er ikke konstant rød i fjeset, kom litt dårlig frem ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å se for meg deg etter beskrivelsen, så jeg sliter litt med å gi råd. Jeg vet heller ikke hvor god fargegjengivingen er på sjermen.

Hvis du kler knallgult så er det en veldig kul farge.

Rødfargen var veldig fin. Det er mulig at den kan fremheve røde undertoner i huden. Det er en kald rødfarge, så jeg vet ikke hvordan det passer med din varme hud. Samtidig har du kanskje kalde øyne, så hvis håret er kaldt eller nøytralt vil det nok gå bra.

Anonymous poster hash: bdb14...759
Gjest Blondie65
Skrevet

Den røde.

Den gule vil få huden din til å se gusten ut.

Skrevet

Hvis du blir lett veldig brun kan den gule se kjempefin ut! Begge to er farger som lett får deg til å se blekere ut.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Velg den av fargene du normalt kler best.

AnonymBruker
Skrevet

Velg den av fargene du normalt kler best.

Hehe, ja det var det da. Jeg bruker særdeles sjeldent slike skarpe farger, går mye å svart, hvitt, grått og mørkeblått. Så nå driver jeg å "fornyer" klesskapet litt. Så jeg har ingen preferanser å gå etter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mørkeblondt langt hår, hudfargen min vil jeg beskrive som varm (om det hjelper på :P) og litt rødlig, jeg har grønn/blå øyne.

Hvilken farge blr jeg velge??

http://www.laredoute.no/mademoiselle-r/cardigan/461240?N=1z141xaZ1z13z9nZ68y&Ns=Freshness|0&Nao=13&rcnt=40&selArt=131110

Den gule eller rød (som ser mer rosa ut enn rød for meg).

Tusen takk :) Og svar som om at begge fargene var stygge hjelper ikke meg ;)

Uten tvil: Den rødrosa :) Lekkert. Jeg tror den vil kle deg veldig godt med de fargene du har

Anonymous poster hash: 1d252...5a5

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Farve på skjerm er ikke den beste fasit å gå etter.

Den gule er varm, den røde er kald, så da spørs om du kler varme eller kalde nyanser best.

Både gult, rødt , blått og grønt kommer i både varme og kalde nyanser, det tror jeg de fleste av oss vet av erfaring, - sa hun som blir blek som et lik i de kalde utgavene... og stråler i de varme utgavene av alle farvene.

Endret av Lille-pus
Skrevet

begge var kjempefine! :icon_lol:

ingen bryr seg om huden din er varm eller kald, de ser bare at du har på deg en knallfarget, søt cardigan!

ta den du liker best. Du kan uansett bruke sminke som er tilpasset fargen på genseren. Litt solpudder i kinnene + en frisk lipgloss vil få deg til å se ikke-gusten ut.

Gjest Blondie65
Skrevet

begge var kjempefine! :icon_lol:

ingen bryr seg om huden din er varm eller kald, de ser bare at du har på deg en knallfarget, søt cardigan!

ta den du liker best. Du kan uansett bruke sminke som er tilpasset fargen på genseren. Litt solpudder i kinnene + en frisk lipgloss vil få deg til å se ikke-gusten ut.

Her snakker en med peiling skjønner jeg.

Hvis jeg hadde tatt på meg den gule jakken hadde ikke det hjulpet med all verdens sminke. Jeg kler nemlig ikke varme farger. Huden min er lett rød/rosa og håret mitt er blondt. Uansett hvordan jeg sminker meg forblir huden min slik. Det hender at jeg blir brun, istedenfor rød når jeg soler meg og akkurat den første uken etter en sydentur kunne jeg kanskje gått med den jakken.

Den røde jakken derimot ville hatt helt motsatt effekt og sett flott ut på meg, fargemessig.

Jordbærfarget er varm/gylden, bringebærfarget er kald. Jeg kler bringebærfarge best.

AnonymBruker
Skrevet

Man skal nok være veldig solbrun for å passe gul tror jeg. Den røde er nok et safere valg.

Anonymous poster hash: 6052f...017
Skrevet

Well excuse me :)

jeg har aldri tenkt over om noen kler en farge eller ikke. Tror ikke noen andre gjlr det heller. Men den rosa er sikkert mest safe.

forresten, det finnes primere som kan endre hudtonen din litt, men det spors om man gidder aa bruke tid paa det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den gule var finest :-)

Anonymous poster hash: efb73...553

Gjest Blondie65
Skrevet

Well excuse me :)

jeg har aldri tenkt over om noen kler en farge eller ikke. Tror ikke noen andre gjlr det heller. Men den rosa er sikkert mest safe.

forresten, det finnes primere som kan endre hudtonen din litt, men det spors om man gidder aa bruke tid paa det.

Ja, jeg bruker foundation som demper det røde. Men det forandrer ikke hva jeg kler.

Ellers er det slik at de gangene jeg kjøper meg noe nytt som jeg virkelig kler så kommenterer de fleste rundt meg det. Og da er det uten unntak kalde farger.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Ja, jeg bruker foundation som demper det røde. Men det forandrer ikke hva jeg kler.

Ellers er det slik at de gangene jeg kjøper meg noe nytt som jeg virkelig kler så kommenterer de fleste rundt meg det. Og da er det uten unntak kalde farger.

Dette er viktig.

- og om Blondie65 og jeg bytter garderobe ser vi begge ut som vi har ligget på lid de parade i 14 dager.

Jeg blir gulbrun i huden av sol, andre blir rødbrune.

Endret av Lille-pus
Gjest Tigress
Skrevet

Så er det dei av oss som blir gule i huda av sol, og likevel kler kalde fargar! Er det rart ein blir forvirra?

Eg likte best den gule golfjakka, men ta den fargen du trur du kler best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...