Gå til innhold

Fru Riise selger brukte vesker til originalpris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå er hun i gang med offentlig skittentøysvask på instagram igjen. Hun franstår ikke videre smart, så ikke veldig rart at hun og Berit Riise har funnet tonen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og nå er hun i gang med offentlig skittentøysvask på instagram igjen. Hun franstår ikke videre smart, så ikke veldig rart at hun og Berit Riise har funnet tonen.

Link?

Anonymous poster hash: b9074...c3e

AnonymBruker
Skrevet

Hva er instagramen?

Anonymous poster hash: 5227d...e35
Skrevet

Link?

Slettet hun det? Hva sto det?
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mye misnnelse ute å gikk gitt.

La nå jenta få selge veskene sine, og slapp av litt.

Anonymous poster hash: f8159...20f
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mye misnnelse ute å gikk gitt.

La nå jenta få selge veskene sine, og slapp av litt.

Anonymous poster hash: f8159...20f

Det måtte jo bare komme :) Tror de fleste, oppegåene mennesker med et sunt forhold til penger ikke er misunnelig på alle de dyre merkeveskene hennes. Mye gøyere å spare til en spesiell veske, og unne seg dyrere vesker en gang i blant, enn å ha x-antall rådyre vesker man sikkert ALDRI bruker.

Grunnen til at jeg startet denne tråden var av ren nysgjerrighet. 1. Er det hennes vesker? 2. Har hun kjøpt de for å selge de? Det har jeg fått svar på nå:) Det lurte jeg på fordi jeg kom over IG-profilen hennes, og så hvor utrolig mange vesker hun selger.

Anonymous poster hash: 126a2...973

• Liker 2
Skrevet

For min del handler ihvertfall ikke dette om misunnelse, det tror jeg gjelder mange andre også. De fleste jenter i 2014 har et sterkere ønske om å forsørge seg selv og være selvstendig, enn å vise frem vesker og klær til flere hundre tusen kroner, som er kjøpt og betalte ene og alene av mannen.

Forøvrig ser jeg ikke helt hvorfor vi skal la LA være "i fred", så mye som hun og mannen stikker nesa frem i offentligheten.

Når til og med bryllupet er sponset har man faktisk gitt fra seg store deler ca privatlivet frivillig

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Link? Anonymous poster hash: b9074...c3e

Det står ingenting spesielt der nå.

Anonymous poster hash: faf06...d8e

AnonymBruker
Skrevet

Det står ingenting spesielt der nå.

Men hva stod det, da?

AnonymBruker
Skrevet

Men hva stod det, da?

Så ingenting jeg heller. Skal jeg tippe må det vel være kline bildene som ble tatt for 2,5 år siden i et bryllup. I februar 2012 var vel JAR strengt tatt ikke separert engang (?)

Anonymous poster hash: 30aca...f6f

AnonymBruker
Skrevet

Så ingenting jeg heller. Skal jeg tippe må det vel være kline bildene som ble tatt for 2,5 år siden i et bryllup. I februar 2012 var vel JAR strengt tatt ikke separert engang (?)Anonymous poster hash: 30aca...f6f

Nei, det var under hennes og hans bilde av datteren til Riise som har bursdag i dag. Det meste er slettet nå.

Anonymous poster hash: e86b3...cf7

AnonymBruker
Skrevet

Brukeren er privat nå.

Anonymous poster hash: e4430...dd3

Gjest Bergensia
Skrevet

Brukeren er privat nå.

Høhø, dama har 24K følgere!
AnonymBruker
Skrevet

Brukeren er privat nå.

Veldig privat profil, med 24tusen av sine nærmeste følgere :fnise:

Det er så typisk, når det diskuteres heftig, da "lukker" man profilen for så å åpne igjen når det roer seg.

Lurer på om hun fikk So-Me kurs av selveste Grung.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så ingenting jeg heller. Skal jeg tippe må det vel være kline bildene som ble tatt for 2,5 år siden i et bryllup. I februar 2012 var vel JAR strengt tatt ikke separert engang (?)

Anonymous poster hash: 30aca...f6f

Det minste barnet hadde vel ikke fylt 3 mnd en gang på den tiden.

Anonymous poster hash: 1fdab...fa4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var under hennes og hans bilde av datteren til Riise som har bursdag i dag. Det meste er slettet nå.

Anonymous poster hash: e86b3...cf7

Hva ble skrevet da?

AnonymBruker
Skrevet

Miinto sponset jo hele oppholdet dems på Ibiza nå nylig.. De har Kardashian Kollection. Var vel derfor de møtte hun Khloe Kardashian da de var i USA? På sponset tur fra Betsson.. Der de fikk be med alle vennene sine...

Hele bryllupet var sponset, alle turene. Jeg vil tro også de fleste klærne er det......Anonymous poster hash: 82579...428

Hvorfor tror du at Miinto sponset oppholdet på Ibiza?

Anonymous poster hash: de955...d87

Gjest Bergensia
Skrevet

Veldig privat profil, med 24tusen av sine nærmeste følgere :fnise:

Det er så typisk, når det diskuteres heftig, da "lukker" man profilen for så å åpne igjen når det roer seg.

Lurer på om hun fikk So-Me kurs av selveste Grung.

Hihi og så kommer sikkert JAR med en eller annen tordentale på FB som mor Riise sikkert applauderer.

Akk, den familien der!❤️

AnonymBruker
Skrevet

Trine Grund og Louise har ett og annet å lære dersom de ønsker å bli superstore; hvordan skal du nå ut til folket med en lukket profil?

• Opprett ny...