-ida- Skrevet 27. juni 2004 #1 Skrevet 27. juni 2004 Jeg har laget innbydelser og kirkehefter i offwhite med gullhjerter på, men har helt glemt at dukene serviettene og lys på bordene er hvite. Hvordan bør jeg løse dette? Bruke hvitt eller grønt som jeg har brukt på silkebåndene rundt inbydelsene? Synes dette er ganske vanselig, tror offwhite vil virke skittent mot det hvite. Hva tror dere?
Piarina Skrevet 27. juni 2004 #2 Skrevet 27. juni 2004 Skjønte ikke helt spørsmålet jeg... Mener du at du skal skifte ut det hvite på bordet fordi invitasjonene er offwhite? Det tror jeg ikke så mange legger merke til...
Lullu Skrevet 27. juni 2004 #3 Skrevet 27. juni 2004 Skjønte heller ikke helt den her, men ville bare si at jeg syntes hvitt og offwhite ofte er meget pent sammen :-)
Gjest Poirot Skrevet 27. juni 2004 #4 Skrevet 27. juni 2004 Dette ville jeg ikke ha ofret en tanke!!!!!!!!! Man trenger jo ikke akkurat gå inn for mer stress enn nødvendig.
magnhild Skrevet 27. juni 2004 #5 Skrevet 27. juni 2004 Dette ville jeg ikke ha ofret en tanke!!!!!!!!! Man trenger jo ikke akkurat gå inn for mer stress enn nødvendig. Helt enig!!
Gjest Tex Skrevet 27. juni 2004 #6 Skrevet 27. juni 2004 Vi hadde hvite tallerkner, ivoryduker, ivorysløyfepynt, ivoryservietter.... Det var nydelig.....
Gjest Madam Felle Skrevet 27. juni 2004 #7 Skrevet 27. juni 2004 Vi hadde hvite tallerkner, ivoryduker, ivorysløyfepynt, ivoryservietter.... Det var nydelig..... Har du bilde av bordet ditt Tex? For jeg har også lurt på å ha de fargene siden tallerknene er hvite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå