AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Jeg har vært sammen med samboeren min (27) en god stund nå. Vi er begge samme alder. Jeg elsker han så ekstremt høyt, og vi har det stort sett fantastisk sammen. Problemet er at han ser på og snakker om andre jenter. Når vi er ute å går sammen i sentrum, snur han seg etter pene jenter eller stirrer på rumpa til servitøren. Jeg tror ikke han vet at jeg ser det, men det sårer meg utrolig mye. Jeg føler meg ikke attraktiv nok, og blir veldig lei meg. Det er jeg på det punktet hvor jeg gruer meg til å gå på arrangementer sammen med han. På den andre siden er han en fantastisk mann, og vi snakker om ekteskap/barn i fremtiden. Jeg føler imidlertid at dette kan være deal-breaker for meg, fordi det sårer meg sånn. Jeg forstår selvfølgelig at jeg må ta dette opp med ham på en ordentlig måte, men hvordan? Anonymous poster hash: 42f57...30e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Bare snakk med ham om det. Alle kikker, selv om de er i et forhold - tror jeg i alle fall. Jeg kikker selv, om enn ikke så åpenlyst. Be mannen din gjøre det mindre åpenlyst. At han kikker betyr ingen ting. Han er ikke mindre glad i deg av den grunn. Men å kikke er menneskelig. Jeg mener at det blir på samme måte som når du har valgt et kakestykke på cafe. Det er det du valgte du har mest lyst på. Det syns du ser aller best ut. Men du kan likevel syns at de andre kakestykkene så gode ut, selv om du er fornøyd med valget du har gjort.Anonymous poster hash: 82d00...95b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Med menn funker det ikke å pakke inn, så si rett ut akkurat det du skrev i trådenAnonymous poster hash: ee4ff...368
bergen2 Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Jeg også anbefaler at du sier det rett ut. Det er ikke sikkert at han tenker over at han gjør det heller. Inidlertidig. Er det helt vanlig å se på andre. Det betyr ikke at han ikke er for lyd med deg eller at han syns at de han ser på er mer tiltrekkende enn deg. Det er viktig for deg å tenke over at det faktisk er deg han vil ha. Det er deg han vil leve sammen med og få barn med, ikke noen andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå