Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har vært sammen med min kjæreste i 2 år. Vi har det fint, og bor endelig i samme land etter 2 år med avstandsforhold.

Jeg sliter hele tiden med tanker om utroskap. Hvis vi ikke har snakket på en dag, og jeg ser han er pålogget på viber eller facebook begynner jeg å spekulere om det er en jente han snakker med? Er han utro? Osv,osv.

Vi har pleid å møte hverandre hvert 2-3 mnd (pga avstandsforhold), så det er så vanskelig å ta opp andre signaler.

Men han sier han elsker meg og at vi skal gifte oss. Allikevel får jeg så dårlige tanker hele tiden, og det ødelegger meg psykisk :(

Jeg var i et forhold tidligere,hvor min kjæreste gikk bak min rygg og planla bryllupp med en annen jente. Kanskje jeg er redd for at noe liknende skal skje igjen..

Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg sier til meg selv at han snakker sikkert med en venn osv, men det er så slitsomt å måtte svare meg selv hele tiden.

Hjelp :(

Anonymous poster hash: b130c...966

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du må innse at alle ikke er like. Har du prøvd å snakke med han?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke virke som en usikker kjæreste for han.

Jeg har spurt han før, og han sier alltid at hva har de andre som du ikke har?

Og hva skal jeg si - hvem chattet du med på viber på det og det tidspunktet? Er det noe, nekter jeg å tro at han innrømmer det uansett. Derfor må jeg jobbe med meg selv istedenfor.

Anonymous poster hash: b130c...966

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...