viblie Skrevet 27. juni 2004 #1 Skrevet 27. juni 2004 Nå er det ikke lenge til årets sykkel begivenhet finner sted. De som har lyst til å konkurrer litt kan gå inn på denne siden: http://tourmanager.tv2.dk/?forsidespot Og opprette et lag.
Gjest Tristessa Skrevet 28. juni 2004 #2 Skrevet 28. juni 2004 Takk for link! Skal klistre meg til skjermen i år også, men noe sier meg at jeg må utsette Tour Manager i år også? Grattis med bryllupet by the way, dere giftet dere på min og kjærestens fireårsdag!
Retz Skrevet 28. juni 2004 #3 Skrevet 28. juni 2004 Sommerens vakreste eventyr! Årets definitive høydepunkt! Landeveien, sannheten og livet! TdF! Dæver'n, som jeg gleder meg!
Gjest Tristessa Skrevet 28. juni 2004 #4 Skrevet 28. juni 2004 Jepp! Har gledet meg som en unge til julaften i månedsvis allerede. Men som alltid er det noe som står i veien for moroa - i år er det flytting... :-( Nuvel, skal da få med meg de fleste etappene. Noen favoritter i forkant for dette årets ritt?
Retz Skrevet 28. juni 2004 #5 Skrevet 28. juni 2004 Samme gamle favorittene, he he. Mayo og Heras gjør det bedre på tempo i år enn de har gjort tidligere, det kan gi seg utslag! Oops, må stikke. Kommer innom seinere!
viblie Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2004 Så er prologen og den 1 etappen ferdig. Må jo være en stolt nordmann nå, når Hushovd ligger nr.2 sammenlagt, og har den grønne trøya :-) Kurt Asle Arvesen har da også gjort det godt, til nå i touren. Det blir spennende og følge med hvordan det går framover.
Mathias Skrevet 4. juli 2004 #7 Skrevet 4. juli 2004 om man ser hvor mange som sykler i hverden, og hvor mange som driver skiidrett, ser vi at det statistisk er laaangt større det Thor gjør nå!....
Mistyen Skrevet 4. juli 2004 #8 Skrevet 4. juli 2004 Fikk "dilla" på Tour de France i fjor, og gleder meg til å følge med i år også. har ingen spesiell favoritt, men må jo holde en knapp på Tor Hushovd da
Ingeborg Skrevet 5. juli 2004 #9 Skrevet 5. juli 2004 Heia Tyler! Heia Tyler! Heier som alltid på Tyler Hamilton, håper han klarer å toppe fjerdeplassen fra i fjor. Og et par etappeseiere til Thor Hushovd - eller ei grønn trøye til slutt - hadde absolutt gjort seg. Man er jo norsk patriot, da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå