Gå til innhold

Hva ønsket dere før dere fikk barn og hva har dere nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før dere fikk barn, drømte dere om hvilket kjønn barna skulle være og hvor mange barn du ville ha? og ble det som dere så for dere eller noe helt annet? :)

Jeg bare spør av ren nysgjerrighet! :D

Anonymous poster hash: 5b543...66f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drømte aldri om kjønn, ønsket to barn.

Når jeg ble gravid var innstillingen "vi ser hvordan det går med en" og det er fortsatt slik.

For oss var barn og graviditet en hard påkjenning for forholdet og egen helse, så vi trenger komme oss litt ovenpå før vi eventuelt prøver på det opprinnelig ønskede barn nr.2.

Anonymous poster hash: 7029c...5df

Skrevet

Har ingen barn, men tørr å innrømme at jeg til tider dagdrømmer om to små gutter i tett alder. Syns brødre er så fint! Men det er ingen "MÅ FÅ DET" ønske, bare en tanke. Blir minst like glad om det skulle bli en av hver eller to jenter. Men jeg tror at, hvis jeg hadde fått to jenter, så ville jeg prøvd èn gang til og håpet at det skulle bli gutt.

Vet ikke hvorfor jeg har et stort ønske om en sønn. Har bare vært sånn siden jeg var liten :) Min babyborn var en gutt, mens resten av vennene mine kledde dukkene sine opp i kjoler og sånt likte jeg å kle han opp i kule snekkerbukser og olacaps osv.

Men mitt aller største ønske om å få barn, er selvsagt helt friske og velskapte barn!

Skrevet

Her er drømmer og virkelighet litt forskjellig.

Drømte om to barn. Det har jeg, men ønsker meg en nummer tre.

Drømte om en gutt og en jente. Har to gutter, og finnes ikke skuffet. Får jeg noengang en tredjemann kan det gjerne være enda en gutt :)

Skrevet

Før jeg fikk barn, ønsket jeg meg to stk, gjerne med ca tre års forskjell (hvertfall ikke noe mindre). Hadde ingen ønsker om kjønn.

Etter at jeg fikk den første, gikk det under et år før jeg fikk lyst på en til, altså mye raskere enn jeg hadde trodd. Nr to kom rett over to etter førstemann. Og etter nr to, kom lysten på en nr tre i full fart, uten at jeg helt vet hvorfor. Men får se hvordan vi syns hverdagen ser ut om et par år før vi blir enige om det skal komme en til eller ikke.

Jeg har for øvrig to gutter, og det spiller ingen rolle om en evt nr tre er gutt eller jente. Jeg har for lengst sett at barns personlighet ikke først og fremst har med kjønn å gjøre.

Skrevet

Nå har ikke jeg barn ennå, men har alltid ønsket meg 3 barn: gutt, jente gutt, med 2-3 års aldersforskjell. Men om barna blir av samme kjønn gjør ikke det noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...