AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Var på ferie i desember 2013 nede i varmere strøk, hvor jeg ble kjent med en gutt og vi var samme alle de 3 ukene vi var der og kjemien var på topp. Det ble mye roting og sex og følte at vi var akkurat som et kjærestepar, vi hadde kontakt i ca. 2-3 mnd etter ferien itillegg, Etter 2-3mnd så har vi ikke snakket men jeg er helt avhengig av og se på han av en eller annen grunn, så alle bildene jeg har på mobilen går jeg igjennom nesten hver dag og facebooken hans stalker jeg enda..... Føler meg som DEN idioten, og stalkeren. Aner ikke hvorfor jeg er slik, men jeg vil vite alt om han, om han får seg dame, og hvem alle vennene hans er. Har aldri vært slik før når jeg har vært forelsket. Men jeg savner han noe helt sykt, men føler det blir helt teit å ta kontakt når det har gått så lenge uten at vi har snakket... noen som har vært i denne problemstillingen før eller har noen tips til hva jeg bør gjøre? Anonymous poster hash: ec936...691
tunaen Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 (endret) Du kan jo prøve å ta kontakt med han og se hva som skjer? Da er det kanskje lettere å glemme han, om du snakker med han og finner ut at det ikke er det samme lenger Eventuelt at det er noe der og dere vil treffes igjen.. :b If u never try, u never know. Det er vel ingenting å tape men om det er på type sydenferie du traff han, er det kanskje ikke så rart at dere mistet kontakten da.. Edit: har vært i den situasjonen. To ganger. Første gang var det veldig likt din situasjon. Vi mistet kontakten, gjenopptok den. Nå snakker vi i ny og ne. Var så forelsket. Men det var bare ferieflørt. Andre gangen..vel, det var i februar og vo har snakket sammen hver eneste dag siden da og truffet hverandre flere ganger. Så det kan gå begge veier. Bare vær ærlig med deg om du tror på at det er noe mer der. Lykke til:) Endret 25. juli 2014 av tunaen
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Var på ferie i desember 2013 nede i varmere strøk, hvor jeg ble kjent med en gutt og vi var samme alle de 3 ukene vi var der og kjemien var på topp. Det ble mye roting og sex og følte at vi var akkurat som et kjærestepar, vi hadde kontakt i ca. 2-3 mnd etter ferien itillegg, Etter 2-3mnd så har vi ikke snakket men jeg er helt avhengig av og se på han av en eller annen grunn, så alle bildene jeg har på mobilen går jeg igjennom nesten hver dag og facebooken hans stalker jeg enda..... Føler meg som DEN idioten, og stalkeren. Aner ikke hvorfor jeg er slik, men jeg vil vite alt om han, om han får seg dame, og hvem alle vennene hans er. Har aldri vært slik før når jeg har vært forelsket. Men jeg savner han noe helt sykt, men føler det blir helt teit å ta kontakt når det har gått så lenge uten at vi har snakket... noen som har vært i denne problemstillingen før eller har noen tips til hva jeg bør gjøre? Anonymous poster hash: ec936...691 Ta deg sammen da jente. Ta kontakt. Anonymous poster hash: 9d49f...ac9
Forglemmegei Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Ta kontakt! Kanskje han tenker på deg også! :D
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Du kan jo prøve å ta kontakt med han og se hva som skjer? Da er det kanskje lettere å glemme han, om du snakker med han og finner ut at det ikke er det samme lenger Eventuelt at det er noe der og dere vil treffes igjen.. :b If u never try, u never know. Det er vel ingenting å tape men om det er på type sydenferie du traff han, er det kanskje ikke så rart at dere mistet kontakten da.. Edit: har vært i den situasjonen. To ganger. Første gang var det veldig likt din situasjon. Vi mistet kontakten, gjenopptok den. Nå snakker vi i ny og ne. Var så forelsket. Men det var bare ferieflørt. Andre gangen..vel, det var i februar og vo har snakket sammen hver eneste dag siden da og truffet hverandre flere ganger. Så det kan gå begge veier. Bare vær ærlig med deg om du tror på at det er noe mer der. Lykke til:) Årh ja, det var jo på en måte sydenferie men vi var sammen hverdag i nesten 3 uker. Men altså jeg bor på østlandet og han bor langt oppi nord så det blir vanskelig.. Itillegg har han nettopp fått seg ny jobb som jeg har fått med meg, og jeg skal gå på skole her på østlandet. Kjekt og høre at det ikke bare er meg som er så spesiell og bli forelsket for fort.. Men noen ideer til hvordan jeg burde begynne? Har ikke nret hans på tlf da jeg har ny tlf.. men skulle jo gjerne evt. hatt han på snap, men har tenkt på å skrive hei til han på facebook men føler det blir teit etter så lang stund uten å snakke sammen! For alt jeg vet kan han jo ha ny dame, og alt mulig Anonymous poster hash: ec936...691
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Ta kontakt! Kanskje han tenker på deg også! :D Har min tvil.. Har lyst, men er ikke av den mest utadvendte typen og er redd det ikke fører til noe :/ Anonymous poster hash: ec936...691
Forglemmegei Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 Har min tvil.. Har lyst, men er ikke av den mest utadvendte typen og er redd det ikke fører til noe :/ Anonymous poster hash: ec936...691 Hva er det verste som kan skje? At du får vite at han ikke er interessert? Da kan du hvertfall gå videre i trygg visshet om at det finnes masse menn der ute Du vinner ingenting i livet ved å la frykt styre dine valg 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #9 Skrevet 26. juli 2014 Send en sms alla: "Hei!! Sommervarmen får meg til å tenke på sydenturen i vinter og da naturlig nok deg Så fikk jeg lyst til å høre hvordan det er med deg??" Svarer han at han har fått dame, spør hvem du er, eller tydelig er uinteressert, har ikke du vist mer interesse enn at "du kom til å tenke på han". Og tenker han på deg, vil det komme frem i svaret hans.. Anonymous poster hash: 92019...302
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #10 Skrevet 26. juli 2014 Jeg tror ikke du er forelsket, jeg tror du er hekta. Les om det å være hekta, finnes mye litteratur på det. Og om du ikke er hekta men forelsket, TA KONTAKT! Det kan hende han tenker som deg? Vil du finne ut av det, så må du nesten kontakte han Hvorfor sluttet dere å snakke sammen?, hvilke signaler ga han? osv... Du sitter ikke bare å savner han fordi han er langt borte? Savner han for du vet dere ikke kan sees så mye? Savner han fordi han ikke tar kontakt? Følelser er virkelig vanskelig, men vil man finne ut av noe og ikke tenke seg sprø, må man ta kontakt. Hva er det verste som kan skje? At han ikke svarer? Dere snakker uansett ikke sammen nå, så det blir ingen forskjell Lykke til TS. Og du, ta kontakt med han! Anonymous poster hash: 99508...de5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå