AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Noen som har tatt enkeltemner ved UiT? Jeg tenker å ta PED-0001 Innføring i pedagogikk EXF-0712 Examen facultatum ved HSL-fakultetet FIL-0702 Examen philosophicum Noen som har tatt tilsvarende eller andre nettbaserte enkeltemner? Fungerte det greit eller innebar det mye arbeid? Takk for svar Anonymous poster hash: d83de...f0d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Tok PED-0001 som enkeltemne ifjor høst. Syns det var heeelt greit, og veldig ideelt for å fylle opp kvota med antall studiepoeng jeg trengte (hadde hatt ex.phil fra før, så manglet 10 stp det semesteret). Jeg brukte max 10-15 timer på det kurset til sammen. Det vil si, jeg deltok ikke på noen seminarer eller forelesninger, da det krasjet med det jeg egentlig studerer, men tok hjemmeeksamen, og fikk A. Syns det var et utrolig kjedelig og lite inspirerende fag, men lett. Anonymous poster hash: a0bda...a56 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Tok PED-0001 som enkeltemne ifjor høst. Syns det var heeelt greit, og veldig ideelt for å fylle opp kvota med antall studiepoeng jeg trengte (hadde hatt ex.phil fra før, så manglet 10 stp det semesteret). Jeg brukte max 10-15 timer på det kurset til sammen. Det vil si, jeg deltok ikke på noen seminarer eller forelesninger, da det krasjet med det jeg egentlig studerer, men tok hjemmeeksamen, og fikk A. Syns det var et utrolig kjedelig og lite inspirerende fag, men lett. Anonymous poster hash: a0bda...a56 Takk! har du tatt ex.phil ved UiT tidligere eller fungerer også det fint slik du beskriver at du arbeidet med pedfaget? Anonymous poster hash: d83de...f0d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Takk! har du tatt ex.phil ved UiT tidligere eller fungerer også det fint slik du beskriver at du arbeidet med pedfaget? Anonymous poster hash: d83de...f0d Jeg har hatt Ex.phil ved UiT ja, men det var ikke den nettbaserte varianten. Det var Tromsø-varianten (tror jeg det heter), med obligatorisk undervisning på seminar og hjemmeeksamen + muntlig prøve. Anonymous poster hash: a0bda...a56
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Noen som har peiling på hvorfor jeg ikke får til å melde meg opp på Ex. Phil og Ex. Fac? Jeg har blitt tatt opp og klarte uten problemer å melde meg opp til Pedagogikkfaget men de to siste vil ikke. Prøver jeg å melde meg opp får jeg bare opp feilmelding noe som er rart da opptakskravet for alle tre emner er GENS. EXF-0712 Examen facultatum ved HSL-fakultetet FIL-0702 Examen philosophicum Noen som kan hjelp en førstegangsstuderende studinne? :/ Anonymous poster hash: d83de...f0d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Noen av økonomi/ledelse faga varte bare i 6 uker hver, og var så si gratis studiepoeng. Litt forelesning, et par sider essay/hjemmeeksamen, og litt gruppearbeid. 7-10 dager effektiv jobbing, og 10 studiepoeng. Tror 95% fikk C og opp. Resterende lå på D. Anonymous poster hash: 1b0ee...87e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Noen av økonomi/ledelse faga varte bare i 6 uker hver, og var så si gratis studiepoeng. Litt forelesning, et par sider essay/hjemmeeksamen, og litt gruppearbeid. 7-10 dager effektiv jobbing, og 10 studiepoeng. Tror 95% fikk C og opp. Resterende lå på D. Anonymous poster hash: 1b0ee...87e Takk for tips Men jeg må ha nettbaserte emner i og med at jeg bor i Bergen. Anonymous poster hash: d83de...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå