Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker du mannen din? Hva er det som gjør at du vet at du elsker mannen din?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinneline
Skrevet

Ja.

Totalt uinteressert i andre menn.

Får sommerfugler i magen flere ganger i uka, når jeg ser på han.

Har et supert sexliv, som ikke dabber av.

Tørr og vise han alle sidene av meg.

Vi er bestevenner. Gjør alt sammen, og både lekesloss og skøyer.

Kysser og koser mye, hver dag :)

I tillegg er han fantastisk snill, kjekk, morsom og hjelpsom. Plusspoeng at han er handy ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Totalt uinteressert i andre menn.

Får sommerfugler i magen flere ganger i uka, når jeg ser på han.

Har et supert sexliv, som ikke dabber av.

Tørr og vise han alle sidene av meg.

Vi er bestevenner. Gjør alt sammen, og både lekesloss og skøyer.

Kysser og koser mye, hver dag :)

I tillegg er han fantastisk snill, kjekk, morsom og hjelpsom. Plusspoeng at han er handy ;)

Hvor lenge har dere vært gift?

Anonymous poster hash: e8c40...3b5

Gjest Kvinneline
Skrevet

Hvor lenge har dere vært gift?

Anonymous poster hash: e8c40...3b5

6 år snart :) Vært sammen i 12

• Liker 2
Skrevet

Hørtes jo fantastisk ut. :)

• Liker 1
Skrevet

Har dere barn?

Har dere barn?

Gjest Kvinneline
Skrevet

Hørtes jo fantastisk ut. :)

Min første ordentlige kjæreste, så håper jo vi varer. Ingenting er perfekt, men det er ting som jeg nevner ovenfor som er viktig å tenke på innimellom :) Slike tråder på KG, får meg jo til å tenke på hvorfor jeg elsker han, og da merker jeg at jeg setter litt mer pris på han i mens jeg tenker ut de ulike grunnene. Man vet jo aldri hva som skjer i livet, så man får prøve å sette pris på hverandre så langt det går ;)

Kunne svart mye på innlegg som: "hva irriterer deg med din mann" osv også, men denne tråden var jo mer hyggelig :laugh:

• Liker 1
Gjest Kvinneline
Skrevet

Har dere barn?

Har dere barn?

Nei. Vi kan ikke få barn. Det har vært en stor sorg i mange år, men nå begever vi oss i en prosess mot adoptering :) Vi setter nok kanskje enda mer pris på hverandre etter disse prøveårene, selv om det av og til har vært en stor prøvelse.

• Liker 4
Skrevet

Hehe det er jo spennende og hyggelig og høre :) skjønner at ikke alt er perfekt for det er jo umulig.

Skrevet (endret)

Nei. Vi kan ikke få barn. Det har vært en stor sorg i mange år, men nå begever vi oss i en prosess mot adoptering :) Vi setter nok kanskje enda mer pris på hverandre etter disse prøveårene, selv om det av og til har vært en stor prøvelse.

Beklager mente ikke og grave . Trist og høre men godt dere har hverandre :)

Og lykke til med prosessen om adoptere. Håper det går deres vei :)

Endret av Tahlia
Gjest Hedra
Skrevet

Ja jeg elsker mannen min :)

Jeg vet det fordi alle dager uten han er grå og føles meningsløse.

Sammen med han er jeg et bedre menneske.

Han er min lekende og deilige elsker.

Han er turkameraten min når vi går i naturen og nyter.

Han er kameraten min på kjøkkenet når vi sammen utforsker nye retter

Han er samtaleparteren min og vi utfordrer hverandre på ulike felt vi diskuterer. Ofte naturvitenskap/religion

Han elsker nærhet og kos like mye som meg.

Han er ærlig og trofast !

Han er min :)

Gjest Kvinneline
Skrevet

Beklager mente ikke og grave . Trist og høre men godt dere har hverandre :)

Og lykke til med prosessen om adoptere. Håper det går deres vei :)

Går helt fint :) Åpenhet rundt det gjør det enklere å takle. I alle fall for oss gjør det det. Takk for det :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Anonymous poster hash: f6269...860

Skrevet

JA!! :blomst:

Han er fantastisk, jeg er virkelig heldig. Han er kjekk, morsom, får meg alltid til å le, viser at han elsker meg og vi kan snakke om alt. Kunne skrevet så mye mer, men orker ikke:P
Skrevet

Naivt nok elsker jeg kjæresten min jeg kun har hatt i 3 mnd. Er 40 år og aldri hatt det så fantastisk i hele mitt liv! Han er romantisk, og liker hele meg..OG han vet å uttrykke det slik at jeg tror at han mener det. Han gjør meg så trygg og god. Måtte det vare inn i evigheten! ❤️

Skrevet

Om jeg elsker ham?

Av hele mitt hjerte, hele min kropp og sjel.

Vi liker å være sammen, altså tilbringe tid sammen.

Andre menn er totalt uinteressant for meg.

Jeg begjærer ham virkelig, vi har et deilig sexliv som jeg (vi) bare synes blir bedre og bedre.

Han er min beste venn og alltid den jeg kan prate med om alt.

Når han kysser meg kan jeg kjenne knærne mine svikte litt.

Jeg gleder meg alltid til han kommer hjem fra jobb, og det første vi gjør når han kommer hjem er og klemme hverandre.

Jeg kunne fortsatt, men skal gi meg her.

:)

:hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, bare bruker han pga pengene.

Anonymous poster hash: 3be5b...7b3

AnonymBruker
Skrevet

Har det i grunnen på samme måte som Kvinneline. Vi har imidlertid ett barn, og et sexliv som ikke har tatt seg helt opp igjen etter fødselen. Nå har imidlertid babyen fått en temmelig fast soverutine, jeg har permisjon og han har ferie, så nå skal vi prøve å jobbe med sexlivet de kommende ukene :-)

Vi har vært sammen i ti år. Jeg elsker ham virkelig!

Anonymous poster hash: 49416...fe8

Skrevet

Har det i grunnen på samme måte som Kvinneline. Vi har imidlertid ett barn, og et sexliv som ikke har tatt seg helt opp igjen etter fødselen. Nå har imidlertid babyen fått en temmelig fast soverutine, jeg har permisjon og han har ferie, så nå skal vi prøve å jobbe med sexlivet de kommende ukene :-)

Vi har vært sammen i ti år. Jeg elsker ham virkelig! Anonymous poster hash: 49416...fe8

Jeg kunne også skrevet Kvinnelines innlegg, bortsett fra sexlivet som har hatt oppturer og nedturer på grunn av graviditeter og fødsler. Men nå er det helt suverent (Med kirurgisk hjelp...)

Det jeg setter mest pris på med mannen min er at han er så rund i kantene, så lite kravstor og elsker meg akkurat som jeg er. Han er den eneste som kjenner meg 100 % og godtar alle mine feil og mangler. Beste vennen jeg har hatt noen gang, håper vi får lov til å bli gamle sammen.

Og så syns jeg han er så innihampen kjekk og vakker. Er vi på handletur i en stor butikk og han plutselig dukker opp mellom reolene så er det et lite sekund der man ikke kjenner igjen hvem man ser på, bare registrerer at man tenker "wow, han var fin". Før man oppdager at det er noen man kjenner veldig godt. Jeg har det i hvert fall sånn, og syns det er artig at han fortsatt har den effekten på meg.

Vi har vært samboere i 14 år, gift i 10, to barn. :)

Gjest Gemini7
Skrevet (endret)

Ja, betingelsesløst og uten forbehold, av hele mitt hjerte...

Fordi; han er den han er- og matcher meg så utrolig bra på allle punkter,,, Vi matcher emosjonelt, fysisk, intelleketuelt, verdimessig og i lynne,

Han er oppofrende, omsorgsfull, kjærlig, stabil, trygg, humoristisk, smart, dyktig og kjekk- hva mer kan man ønske? Skjemmer meg bort etter noter med å lage deilige middager og skjenke meg et vinglass på kv eller en drink. Hvis han er ute og handler ser han like mye etter ting til meg som seg selv, og overrasker meg stadig (ikke at det er avgjørende, men viser bare hvilke snill og fin fyr han er). Vi koser mye og er veldig fysiske. Han er en easy-going og optimistisk fyr. Vi liker å tilbringe tid sammen og er et godt team, som foreldre og kjærester. han er min aller beste venn og han får alltid ting til å føles bedre.

I tillegg jobber vi i samme bransje og drar nytte av hverandre og samarbeider der også.

Vi har vært sammen i 14 år og har to barn.

Endret av Gemini7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...