AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Jeg er over eksen min, bare sånn for å ha sagt det. Men her er "problemet" (det er vel egentlig ikke et problem, men jeg vil vite hva han mener med det, og kanskje noen har opplevd noe lignende): Først litt om "historien" mellom oss: Det ble slutt for 1-1,5 år siden ca. Vi var bare sammen et halvt år. Vi dro til og med på en liten ferie sammen etter at det ble slutt, sammen med andre venner også selvsagt! En stund etter det stoppet all kontakt. Jeg spurte om vi ikke kunne finne på noe av og til som venner, men fikk aldri ordentlige svar. Etter et halvt år møttes vi igjen på fest. Alt virket forsåvidt ok da. Og vi har siden det truffet hverandre tilfeldig på byn og på fester sammen med felles bekjente. Dette har gått greit, og vi har hatt en grei tone. Også selve problemet: Men "problemet" er snapchat. Plutselig sluttet han å sende snaps til meg, etter denne ferien altså. Så jeg sluttet nesten jeg også, kun noen gå snaps innimellom. Men det var kun tilfeldige snaps jeg sendte til alle på listen. Men nå de siste par mnd så har jeg merket at han sender snaps når han er sammen med andre, spesielt på fest/andre steder for han har det gøy (virker det som). Han sender også en del snaps med andre jenter. Og derfor lurer jeg på hvorfor han gjør dette? Når jeg har vært sammen med venner, så får de av og til "normale" snaps av han, men ikke jeg. Gjør han dette for å få meg sjalu? Gjør han det for å vise at han har kommet seg videre (han gjorde det slutt, og virket ikke som han synes det var så ille)? Gjør han det for å få meg til å føle meg "truet" for så at jeg kanskje tar kontakt igjen? Anonymous poster hash: d09aa...5c5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 En av delene, han vet hva Anonymous poster hash: 83be6...82f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 En av delene, han vet hva Anonymous poster hash: 83be6...82f Jeg har jo tenkt at han kanskje vil ha litt kontakt igjen, men kanskje kun som venner. Vi hadde et veldig bra venneforhold. Det hadde jo vært hyggelig, men jeg vil liksom ikke gjøre noe feil eller misforstå budskapet hans. Anonymous poster hash: d09aa...5c5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Hvorfor er det viktig for deg? Hvorfor lurer du på dette? Anonymous poster hash: 75ed8...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #5 Skrevet 25. juli 2014 Min eks sendte meg kyssesnaps med andre jenter. Da vi ble venner konfronterte jeg han, og han mente han sendte det til alle, og virkelig ikke var meningen å sende det til meg. Kjenner flere av vennene hans som sa de ikke hadde fått slike bilder. Noen er bare desperate etter å prøve å gjøre deg sjalu, ganske patetisk Anonymous poster hash: 81e82...7a7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #6 Skrevet 25. juli 2014 Hvorfor er det viktig for deg? Hvorfor lurer du på dette? Anonymous poster hash: 75ed8...6d6 Jeg lurer egentlig litt på hvor jeg har han. Vil han ha kontakt? Eller ikke? Vi har jo ikke kontakt nå, og det går helt fint for meg å ikke ha kontakt. Men dersom han vil, så er jeg åpent for det hvis det funker. Men jeg synes bare det er så rart å sende slike snapper, og kun til meg. Jeg synes det er helt greit dersom han finner seg en ny, men må han på død og liv da gni det inn at han har gått videre? Etter 1,5 år så går jeg utifra at de fleste er klar for å finne en ny. Anonymous poster hash: d09aa...5c5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #7 Skrevet 25. juli 2014 Han har vel ikke mistet helt interessen for deg da og prøver å gjøre deg sjalu eller vise at han er attraktiv blant andre damer, slik at du vil ha han igjen.. aner ikke, han er den eneste som vet svaret Anonymous poster hash: b4fac...9ba
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #8 Skrevet 25. juli 2014 meanwhile in Gaza.... Anonymous poster hash: 3f633...2f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå