Gå til innhold

Nakke

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvordan ble du og hvor hadde du vondt. Jeg må vel til avvenning :roll: senere pga smertestillende jeg har i meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt låsning i nakken. Det kom uten noe forvarsel, var kjempevondt, og jeg kunne nesten ikke snu hodet. Har ikke vært i kollisjon eller noe.

Noen behandlinger hos kiropraktor, så var jeg fin igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tusjen

Jeg har innimellom problemer med nakken... Greier nesten ikke bevege hodet og får sterk hodepine.. Lar seg kurere med akupunktur og massasje... Ofte er ett par behandlinger nok for meg.. Jeg bruker veldig sjeldent smertestillende. Da må isåfall akupunktøren (samboeren) min være veldig opptatt :wink:

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Fikk smerter på den ene siden av nakke og skulder. Ble svimmel og ukonsentrert. I tillegg synsforstyrrelser. Hadde problemer med å lese pga belastningen på nakken. Kunne maks lese 10 min og måtte til slutt bryte studiene mine. Presset jeg meg så ble smertene verre og gikk fram mot pannen og strålte ut i armen.

Levde på smertestillende, men kun reseptfritt (Ibux). Syntes den hjalp greit nok. Som aleneforsørger så kunne jeg ikke bare legge meg ned så jeg presset meg nok mye mer enn jeg burde.

Gikk til fysioterapi og trente. Det tok 2-3 år før jeg fungerte nogenlunde. Blir fortsatt dårlig dersom jeg bærer tungt, måker snø, klipper gress, for ensidig arbeid foran pc'n etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...