AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Vel, min eks et eller annet har giftet seg. Jeg vet at jeg ikke burde bry meg lengre. Jeg vet at jeg og han ikke hadde funket. Jeg vet at vi bare kjente hverandre i omtrent 2 år. Vi var aldri offisielt kjærester, men vi delte mye fordi han trengte støtte i perioder hvor han var dypt deprimert. Jeg elsket han, men for han var jeg ei selskapsdame som var god å ha mens han lette etter den han ville ha. Shame on me. Det er ca halvannet år siden jeg kuttet kontakten fullstendig med han, og jeg vet at det var riktig fordi jeg var for glad i han til å "bare" være hans venn . Og nå dukket altså bryllupsbildet hans opp i lokalavisa. Så sitter jeg her og er fortsatt singel. Jeg er sjeleglad for at det ikke ble meg og han, men samtidig blir jeg lei meg fordi det føles som om han har kommet mye lengre enn meg. Forferdelig dum tankegang, jeg vet det. Men jeg skulle ønske det fantes noen for meg også.Anonymous poster hash: 48777...2bb
Ferny Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Virker som du trenger denne i kveld. "Don't waste your time on jealousy; sometimes you’re ahead, sometimes you’re behind… the race is long, and in the end, it’s only with yourself." 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Dette kjente jeg meg igjen i.. Jeg hadde et av-og-på forhold til en deprimert mann lenge.Han sa selv at min støtte har betydd veldig mye for ham i de tunge periodene,og at han vil det skal bli oss to. Deretter trakk han seg unna..kom tilbake,lover gull og grønne skoger og ble borte igjen. Jeg innså til slutt at jeg måtte komme meg videre. Gjorde som deg,og kuttet kontakt. Men vi er fortsatt fb-venner og vet jeg vil reagere akkurat som deg den dagen han evt.finner seg en dame.. Hvorfor henne og ikke meg? Hvorfor finner han noen mens jeg er singel? Det er veldig sårt å tenke på at jeg måtte la ham gå,men samtidig vet jeg det er til det beste. Ikke tenk at han er kommet lengre enn deg bare fordi han er blitt gift.Hvem vet hvordan dette ekteskapet blir? Kan jo være konen hans også må være til støtte for ham så mye at det går ut over forholdet. Sånt er forferdelig slitsomt. Vær glad du slipper det. Og det er klart du møter noen du også Anonymous poster hash: 754bb...f04 1
Helise Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 (endret) Flott video, Ferny :-) Endret 25. juli 2014 av Helise
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #5 Skrevet 25. juli 2014 Takk for både video og fornuftig svar :-) - TrådstarterAnonymous poster hash: 48777...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå