AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Jeg har kombinasjonshud tror jeg. Har litt fet hud i t-sonen nå i varmen, og tørr hud i resten av ansiktet. Føler meg så lite fresh. Har så lyst til å få en fin glød i ansiktet. Har en varm hudtone, og blir fort brun, så nå på sommeren er jeg veldig brun. Jeg kan fort bli litt rød i ansiktet, så trenger en foundation som er mer "gul" enn rosa-aktig som jeg føler mange fort blir. Bruker en primer fra the balm og mineralfoundation fra bareminerals. Det har jeg brukt i årevis, og bruker ganske lite, ingen tror jeg har på sminke når jeg bruker det. Bruker fargen Golden Tan akkurat nå. Er ikke så glad i flytende foundation fordi jeg føler det blir så mye på huden, mens sånn bb-cream (er det det den heter?) føler jeg dekker for lite. Trenger noen tips til hva jeg kan prøve, enten det er foundation eller primer. Vil som sagt ha mer glød i huden og se mer frisk ut i ansiktet. Noe som ikke tar vekk brunfargen min, men tar vekk "rød-heten" jeg lett kan få i kinnene. Anonymous poster hash: f54a5...c59
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Jeg ville prøvd Jane Iredal bb cream hvis jeg var deg. Den dekker virkelig alt av røde områder, og du beholder gløden i ansiktet. Anonymous poster hash: 98161...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå