Gå til innhold

singellivet dreper menneske, dagene blir alt for kjedelige!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei

Singellivet det som dreper menneske!!

Folk som har kjæreste eller bare venn ved siden av seg, hvor dem kan kose seg, drikke kaffe, nytte dagene osv osv.

Det er dere som er kjempeheldige, som denne sommeren feks kjempe varmt ute, dere tar tur til byen spiser ute, nytter livet men alt.

Mens jeg holder på å kjede meg i hjel, holder på savne kjærligheten og nytte med kjæresten.

Dere som har noen forhold, er kjempe heldige!

g25

:(:grine:

Anonymous poster hash: 25a14...d60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ingen venner da?

AnonymBruker
Skrevet

Om du hverken har kjæreste eller venner, forstår jeg godt at du føler deg ensom. Har du prøvd å foreslå å finne på noe med noen på jobb, f.eks.?

Anonymous poster hash: b5f28...3a9
AnonymBruker
Skrevet

Du får øve deg i å finne på ting, ts. Om du får en kjæreste er det ikke bare vedkommende som skal finne på noe? Vær aktiv i omgivelsene nå! Kanskje du treffer personen der, helt plutselig?

Du treffer i alle fall ingen om du blir sittende inne og si at du kjeder deg. :)

Anonymous poster hash: 70c59...6bc
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene TS. Vi er mange som er alene og ikke har noen. Det er en aldri så liten trøst det også.

Anonymous poster hash: 3b314...c2b
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

hei

hva skal jeg si, har flyttet til ny by for ca 2-4 år siden. Det som var verst er at, var arbeidsledig i 2 år, etter da, funnet meg jobb.

Da var det "venner" på jobben, ble kjent med folk. Men det største problemet er at jeg kan ikke kalle de for venner, hvis jeg spør om dem blir med tur på byen, når det er ganske fint vær ute.

Kanskje ta oss øl eller spise bare noen ute for å ha det gøy. Da kommer de med unnskyldninger at de ikke har penger osv osv. Men herregud, hvis man ikke har penger 200 kr for lørdagkveld eller annen dag, så må det være noen problemer med folk her.

Prøvde også på annet aktivitet med dem, ikke være drikke men da kommer de med unnskyldninger.

Å finne alene venner, er ikke enkelt. Det går ikke an å ta se tur på byen å si "hei vil bli venn med deg, jeg har ingen venner"

hilsen TS

Har du ingen venner da?

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig det er venner, ikke kjæreste du må få deg. Henge med kjæresten er i hvert fall døll.

• Liker 5
Skrevet

hei

Singellivet det som dreper menneske!!

Folk som har kjæreste eller bare venn ved siden av seg, hvor dem kan kose seg, drikke kaffe, nytte dagene osv osv.

Det er dere som er kjempeheldige, som denne sommeren feks kjempe varmt ute, dere tar tur til byen spiser ute, nytter livet men alt.

Mens jeg holder på å kjede meg i hjel, holder på savne kjærligheten og nytte med kjæresten.

Dere som har noen forhold, er kjempe heldige!

g25

:(:grine:

Gjør som meg : lær deg å kos deg alene :) Jeg har det fint alene jeg. Noe jeg aldri trodde jeg ville kunne ha. Men jeg har kjent på hvor ulykkelig man blir i feilt forhold, og hvor fint en kan ha det alene og. Og obs: finner du en kjæreste så eier du ikke den. Den kan forsvinne når som helst. Så man er ikke tryggere hvis man har en kjæreste, selv om man kunne ønske det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja men kjæreste kan bli, beste venn, kjæreste whatever.

Det blir jo enklere da å finne venner osv osv så godt jeg ser det.

Helt ærlig det er venner, ikke kjæreste du må få deg. Henge med kjæresten er i hvert fall døll.

AnonymBruker
Skrevet

Det verste med å være singel er ikke venneløshet (det kan man få gjennom foreninger og hobbyer) men at man ofte møter liten respekt. Alt fra folk som ser deg som en outsider fordi man ikke har noen, til arbeidsgivere som tar det for gitt at man kan jobbe alle helger og høytider fordi man ikke har barn/familie og ta seg av.

Anonymous poster hash: fd347...70c
  • Liker 3
Skrevet

Du er ikke alene TS. Vi er mange som er alene og ikke har noen. Det er en aldri så liten trøst det også.

Anonymous poster hash: 3b314...c2b

Ja, og husk at vi er flere som er alene. I samme situasjon som deg. Jeg har ikke venner jeg har kontakt med. Jeg har kun barna, og søsken og familie. Det er min omgangskrets. Så hvis du føler deg alene, så vit at vi er flere som er alene. Men skjønner tankene dine. Man kan bli trist av og til av og tenke på det :)

Skrevet

Kjenner meg igjen.....

• Liker 1
Skrevet

Det verste med å være singel er ikke venneløshet (det kan man få gjennom foreninger og hobbyer) men at man ofte møter liten respekt. Alt fra folk som ser deg som en outsider fordi man ikke har noen, til arbeidsgivere som tar det for gitt at man kan jobbe alle helger og høytider fordi man ikke har barn/familie og ta seg av.

Den skjønner jeg. Jeg er heldig som har barn. Og det gjør at jeg ikke føler meg så ensom. Jeg føler jeg har min familie. Men nå er de på ferie sammen med faren i 3 uker, og jeg har begynt å kjenne på følelsen av det å være helt alene. Tilslutt flytter barna ut og lever sine egne liv, og da sitter jeg her som nå. Men samtidig så tenker jeg at du kan ha det fint alene og. Men gå inn på datingforum og prøv å sjekk opp folk. Det kan du gjøre... Finner du ikke noen så vit at det er mye du kan gjøre på: turer i skog og mark, svømme, reise på turer, lytte til musikk, pynte i huset ditt, se filmer på netflix... mye....

Skrevet

Vi får glede oss til vi kommer på gamlehjem for da får vi sikkert bo på et tomannsrom :)

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Tull singellivet er fantastisk

Uansett du vil dø om du er i forhold også. Så man kan like godt si forhold dreper mennesket

Det har ikke noe og si om du er singel eller i forhold en dag vil du og jeg og alle andre dø. Og slik vil det forsette

AnonymBruker
Skrevet

Den skjønner jeg. Jeg er heldig som har barn. Og det gjør at jeg ikke føler meg så ensom. Jeg føler jeg har min familie. Men nå er de på ferie sammen med faren i 3 uker, og jeg har begynt å kjenne på følelsen av det å være helt alene. Tilslutt flytter barna ut og lever sine egne liv, og da sitter jeg her som nå. Men samtidig så tenker jeg at du kan ha det fint alene og. Men gå inn på datingforum og prøv å sjekk opp folk. Det kan du gjøre... Finner du ikke noen så vit at det er mye du kan gjøre på: turer i skog og mark, svømme, reise på turer, lytte til musikk, pynte i huset ditt, se filmer på netflix... mye....

Har ingen problemer med å aktivisere meg selv, ikke der det ligger for min del. Er bare lei av den manglende respekten selv i Norge anno 2014. Man har liksom trodd at man har kommet litt lenger, men Norge er faktisk ganske konservativt i realiteten...ennå. Manglende respekt har nok gjort noe med meg etterhvert, merker at jeg har blitt mer kynisk selv også. Har på noen vis blitt et rasshøl og tar ikke fem flate øre for å skjell ut noen som ikke har respekt for meg (gjør det aldri uten at det er grunn til det, bare så det er sagt).

AnonymBruker
Skrevet

Se, når det er sommerferie. Kanskje man ønsker ta seg kjempe tur med kjæresten shoppe litt, kose seg have fun osv.

Noen liker det, alle er ikke samme!

TS

Tull singellivet er fantastisk

Uansett du vil dø om du er i forhold også. Så man kan like godt si forhold dreper mennesket

Det har ikke noe og si om du er singel eller i forhold en dag vil du og jeg og alle andre dø. Og slik vil det forsette

Skrevet

Er det noen andre enn meg her som IKKE er ute etter venner? Jeg er alltids på utkikk etter ei kjæreste, men har aldri hatt mye behov for venner. Mitt eneste problem er å møte ei jente, som er temmelig vanskelig når du har en ikke-eksisterende omgangskrets.

Skrevet

Jeg skjønner deg. Men man må ta i et tak selv. Prøv å skaff deg venner! Kanskje noen andre enn de på jobben. Selv om noen virker som vennne dine på jobb, så er det ikke sikkert de vil kombinere det med privatlivet. Dessverre så har mange en vennekrets, og har vanskeligheter for å ta nye inn.

Og det er kjipt å være singel. Spesielt når de fleste av vennene har kjæreste. Da blir det til at de liker hjemme-kvelder med film og kos sammen med kjæresten, eller at kun de går ut for å spise, kino osv.

Hvis det er noen du er fortrolig med, så kan du kanskje lufte tankene dine litt. Kanskje de da forstår, og prøver å inkludere deg mer og si ja til forespørsler.

Skrevet

Jeg forstår tankene dine. Har de samme. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...