Veggdyret Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Noen som har forslag til et godt bollefyll litt utenom det vanlige? Har ikke så veldig lyst til å lage kanelboller eller fylle dem med syltetøy eller vaniljekrem. Noen som har forsøkt med brunost forresten?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Noen som har forslag til et godt bollefyll litt utenom det vanlige? Har ikke så veldig lyst til å lage kanelboller eller fylle dem med syltetøy eller vaniljekrem. Noen som har forsøkt med brunost forresten? Blåbær, sjokolade, bringebær, karamell Anonymous poster hash: 2a6cf...6a7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Syltetøy og vaniljekrem er jo godt nå om sommeren, vil jeg si. Lag eget snarkokt syltetøy, feks av norske bringebær (og kanskje en fersken i biter?), og ha inni boller sammen med god hjemmelaget vaniljekrem. Supergodt! Anonymous poster hash: 8dad5...331
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Noen som har forslag til et godt bollefyll litt utenom det vanlige? Har ikke så veldig lyst til å lage kanelboller eller fylle dem med syltetøy eller vaniljekrem. Noen som har forsøkt med brunost forresten? Twistbiter.Blir en overraskelse i hver bolle. Har prøvd med bruonst,og jeg likte det Anonymous poster hash: 8081e...c6a 1
Thorn Skrevet 25. juli 2014 #5 Skrevet 25. juli 2014 Hva med mandelfyll? Ser for meg at det blir vellykket. Ellers er eple- og kanelboller kjempegodt!
dillyduzit Skrevet 25. juli 2014 #7 Skrevet 25. juli 2014 Hva med mandelfyll? Ser for meg at det blir vellykket. Ellers er eple- og kanelboller kjempegodt! Mandelfyll i boller kan faktisk konkurreres med rosinboller, om man er fan av det. Helt sinnsykt godt!
Chizue Skrevet 25. juli 2014 #8 Skrevet 25. juli 2014 Jeg fikk koffert tanker... >.< Så jeg holder mine forslag for meg selv 2
Gjest Gjest_Erica Skrevet 26. juli 2014 #9 Skrevet 26. juli 2014 Her var det mange gode forslag! Likte særlig den med twist - det må prøves!!
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #10 Skrevet 26. juli 2014 Her var det mange gode forslag! Likte særlig den med twist - det må prøves!! Det må du.Det er alltid en slager her i hjemmet.Og nesten alle bitene kan brukes.De jeg har dårlig erfaring med er daim,den med en hel nøtt i midten og den veldig harde med mørk sjokolade rundt. Anonymous poster hash: 8081e...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå