Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca 9 år siden var jeg i en veldig tung periode av livet mitt hvor jeg endte opp på psykiatrisk. Veien videre bestod av psykolog, lege og tett samarbeid med nav. Via nav ble jeg meldt på et program for å komme meg tilbake i arveidslivet hvor jeg ble fulgt opp av en konsulent. Denne konsulenten stod meg nær i den tunge perioden. Vi ble godt kjent og hun hjalp meg mye.

Det er ca 4 år siden jeg kom ut av dette og startet på utdanning og min kontakt med denne konsulenten opphørte selvfølgelig da min sak ble avsluttet hos nav. Etter ett par år ringte hun meg plutselig da hun hadde sett meg og begynt å tenke på meg. Jeg synes det var veldig hyggelig. Vi snakket litt og jeg oppdaterte henne. Hun oppfordret meg til å sende en mail for å fortelle mer om fremtidsplanene mine osv etterhvert. Problemet er at jeg har aldri funnet mailadressen hennes! Dette er to år siden og jeg tenker fremdeles på å sende henne mail..

Jeg vet hun er på facebook og jeg har funnet en kollegas mailadresse..hva ville du ha gjort?

Anonymous poster hash: 68bb8...af0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt! Hun blir sikkert glad. Og hva har du egentlig å tape?

Anonymous poster hash: 0db15...882

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt! Hun blir sikkert glad. Og hva har du egentlig å tape? Anonymous poster hash: 0db15...882

Men via facebook? Eller etterspør mailadresse i en mail til kollega?

Anonymous poster hash: 68bb8...af0

AnonymBruker
Skrevet

ja det kan du gjøre via facebook. hun tok jo kontakt med deg etter at kontakten via jobb opphørte så du har nok en spesiell plass hos henne også.

Jeg jobber selv som konsulent og noen få av de jeg følger opp tenker jeg på lenge etterpå, og bryr meg oppriktig om hvordan det går med de.

Send henne en melding så blir hun nok glad :)

Lykke til!

Anonymous poster hash: 0f330...e05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...