Gå til innhold

nett bestilling av hudpleieprod.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ivrig gjesteleser

hei :-)

Jeg sliter i en alder av 24 år fremdeles med acne - nå er jeg skikkelig trist og lei og er villig til å prøve litt forskjellig i et forsøk på å få finere hud.

Jeg gikk til hudpleier og betalte en formue for Declèor produkter pluss ansiktsbehandlinger. Etter 2-3 mnd gav jeg opp, for først ble jeg (som informert) VERRE, og etterpå ble jeg like ille som før. Altså ingen effekt på meg. Jeg har nå brukt Vichy i snart to måneder og ble lovet god effekt, men ingenting har blitt særlig bedre.

Jeg har lest om noen her inne som er fornøyd med såkalt "Dermakologica" bestillt billigere via nett? hvordan gjør man dette? Noen som har gode råd til meg, please? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Jeg synes Decleor er litt oppskrytt, men ikke alt fra Dermalogica er like bra heller.. Selv skal jeg prøve Anti Bac fra sistnevnte, jeg kommer antagelig til å bestille det fra denne siden; http://www.palmsdown.org/Dermalogica-Benef...efits-Cleansers Jeg har IKKE bestilt derfra selv enda, så kan ikke love at det er bra..men mest sannsynlig er det det.

Et godt tips, strawberrynet (KG's "eget" parfymeri) skriver nå reell verdi på pakken, så det lønner seg bare å bestille varer for maks 200 kroner der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

På lookfantastic.com har de også mye dermalogica . Har bestillt derfra sikkert 20-25 ganger og aldri blitt stoppet i tollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det er lurt å snakke med en hudpleier først ang. hvilke produkter som passer for deg. For sterke eller feil produkter kan gjøre vondt verre, hvis de tørker ut huden din for sterkt kan resultatet bli mer kviser enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ivrig gjesteleser

:-) Takk for svar! Jeg skal nå "surfe" litt på de nevnte sider, og kanskje jeg tørr å bestille via nettet for første gang :o :roll:

Jeg har rimelig oversikt over min egen hudtype tror jeg. Hudpleieren jeg gikk til (som jeg forøvrig ikke synes var noe flink :veldigsur: ) stilte meg noen korte spsm fra et skjema, og utifra det, har jeg "blandingshud" som trenger fuktighet :wink: Dette har jeg konfirmert ved å ta lignende "hud-tester" på nett-sidene til dyre hunprodukt merker.

Heldigvis er det ikke hele ansiktet som er påvirket, bare under kinnbena, og noenganger sidene av haken. Verst ved stress og èn gang i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg ville tippe at Special Cleansing Gel som renseprodukt og Active Moist som krem ville passe bra til deg.

Du er klar over at kviser, spesielt i hake/kjeveregionen kan være hormonelt betinget? Noen ganger hjelper det for eksempel å bytte p-pillemerke hvis du går på p-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei igjen :-)

Ethereal: jepp, jeg er klar over at dette er hormonelt betinget. Det ser jeg i speilet èn gang i måneden :roll: Ønsker ikke å "gi opp" håpet om finere hud av den grunn! Jeg bruker ikke p-piller og ønsker ikke å begynne pga et hudproblem. Jeg lurer på om jeg ikke rett og slett skal bestille etter din anbefaling og se hva som skjer..... :wink: Har ikke annet enn penger å tape på det tross alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg har mye erfaring på området, har brukt utallige produkter for å få finere hud.

For ca. 5 år begynte jeg å gå til hudpleier, hun anbefalte decleor og jeg brukte det i 2 år (sammen med hudpleie timer) uten synlig forbedring.

Så skiftet jeg til dermalogica, og er mye mer fornøyd. Jeg bestiller fra lookfantastic.com, og det fungerer strålende.

Jeg hadde urolig hud, med kviser som dukket opp titt og ofte (kinn, nese, hake..).

Jeg holder nå dette i sjakk med anti bac skin wash (dersom du ikke har spesielt fet hud er kanskje special cleansing gel nok for deg?), active moist på dagen (oil free lotion gir ikke nok fukt for meg, medicated clearing gel på natten (suveren), og daily microfoliant i dusjen!

Dette funker for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...