Gjest Freakingawesome Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 (endret) Så som tittelen sier, er det virkelig det? Jeg kan per idag betrakte meg som ganske venneløs, brøt nylig kontakten med bestevenninna mi på grunn av at jeg etterhvert hadde begynt å bli betatt av henne, vi hadde vært ganske close i 3år før dette og det gjør jo jævli vondt. Men jeg må videre, jeg kunne ikke fortsette å pine meg selv ved å se at hun gikk ut å inn av forhold/relasjoner samt tanken på at det aldri ville blitt noe, både fordi jeg ikke tror at hun har noen interesse for meg samt at det passer dårlig med et forhold for meg akkurat nå. Jeg har ikke kontroll på noen av aspektene i livet mitt og har lite lyst til å dra noen andre inn i kaoset. Men tingen er at uten henne er jeg alene. Jeg har alltid vært glad i mitt eget selskap og kan kanskje betraktes som en introvert på mange måter, selv om jeg er relativt flink sosialt, får ofte høre at jeg er morsom, lett å prate med og jeg har ingen vanskeligheter for å verken delta eller til og med overta en samtale. Men shit, selv jeg kan ikke være alene hele tiden, jeg trenger også noen å prate med, noen å ha det moro med, noen jeg føler jeg klikker med. En venn rett å slett Meg å BV hadde noe jeg iallfall vil kalle en ganske bra kjemi og det hendte ofte at vi visste hva den andre tenkte før h*n sa noe og jeg følte liksom alltid av vi kinda var i synch. Jeg vet bare at jeg kommer til å savne dette og etter å ha lest tidligere tråder her på KG om hvordan det å skaffe nye venner er utrolig vanskelig så kan jeg ikke si at jeg ser noe lysere på det. Så folkens, er det virkelig så vanskelig? Skal nevnes at jeg er en jævla særing så det gjør jo ikke saken lettere heller. Ble visst både en liten utblåsningstråd og et spørsmål samtidig takker for alle svar Edit, også er jeg 23år gammel. Endret 25. juli 2014 av Freakingawesome
Gjest Whitestripes Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Nja, det kommer jo an på flere ting. Om en er utadvendt, tar kontakt med folk, driver med noe hvor man kommer i kontakt med andre, har ok sosiale evner og er åpen for kontakt. Jeg er dobbelt så gammel som deg, og tenkte at det var helt håpløst å få nye venner i min alder, men gjennom en hobby har jeg faktisk fått flere nye venner. Temmelig utrolig og ganske fantastisk! Så da tenker jeg at en gutt på 23 burde ha all verdens muligheter til å få nye venner.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Jeg er 22 og sliter med akkurat det samme. virker som folk har nok venner fra før og ikke vil ha nye.. Anonymous poster hash: a31fa...f50
Åselin Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Jeg byttet by og studie da jeg var 23 år, og kjente ingen ingen i den nye byen. Nå har jeg flere gode venner her, og flere bekjente. så det er mulig. For min del har det handlet mye om å utfordre meg selv, bli med på ting selv om jeg kanskje ikke hadde så lyst, ta mye initiativ til å finne på ting. Det var jo såklart litt lettere for meg siden jeg hadde studiene som utgangspunkt. Hvis du er student kan jeg absolutt anbefale å bli med i en studentforening e.l. Der treffer du mange likesinnede, også "gamlinger" på 23 og opp. hobbyer er også et bra utgangspunkt som noen nevnte over her. Av nysgjerrighet: fortalte du bestevenninnen din hvorfor du har kuttet henne ut?
Pysa Skrevet 25. juli 2014 #5 Skrevet 25. juli 2014 Har akkurat flyttet ut på landet, og her er det ikke lett å bli kjent med folk. Som alenemor kommer jeg meg ikke ut på kveldene heller, ellers kunne jeg gått på kurs eller noe. Så om noen i Indre Østfold har lyst til å gå en tur / ta en is med en dame på 38, send meg en pm. :-)
Gjest Freakingawesome Skrevet 25. juli 2014 #6 Skrevet 25. juli 2014 Takker for svarene så langt, godt å vite at det ihvertfall ikke her helt umulig, selv om det å oppnå et vennskap på samme "nivå" som det jeg hadde med henne blir vanskelig. Men shit, jeg er bare 23 jeg klarer nok det og Og til deg som lurte, det hele ble jævli komplisert å jeg surra det litt til men jo, jeg fikk lirka ut av meg grunnen til at det ble slik.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #7 Skrevet 25. juli 2014 Enkelte av mine beste venner har jeg fått etter fylte 30 Og da tenker jeg på de aller næreste. Noen kjente jeg litt fra før - men var ikke så nær, andre ble jeg kjent tilfeldig med da. Anonymous poster hash: f6877...fd9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 Jeg synes det har blitt lettere med alderen. Det har nok mye med at jeg har blitt tryggere på meg selv, og er flinkere til å ta initiativ. Jeg er mer synlig, utadvendt og "out there" enn tidligere, og det har definitivt hjulpet meg. Anonymous poster hash: 5566e...f03
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #9 Skrevet 26. juli 2014 Jeg håper virkelig ikke det... Synes det er vanskelig nok når man akkurat har begynt på voksenlivet, jeg... Anonymous poster hash: ce935...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå