Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å prøve (hurra!), og jeg sluttet på p-pillene for ca. en måned siden. Min siste menstruasjon var i slutten av juni, og ca tre uker senere fikk jeg eggløsning (tror jeg). Jeg hadde murringer et par dager, før jeg hadde veldig slimete utflod t-tre dager senere. Presis en uke etter siste "slim-dag" fikk jeg en dråpe friskt blod med litt slim (sorry, men her må man vel være direkte) på fingeren. Dagen etter kom det litt brunt blod. Dette var i går, i dag kom mensen for fullt. man leser jo om alle mulige tegn på det ene og det andre, og jeg har prøvd å skal prøve å ikke håpe på for mye. Nå har jeg tenkt å få kontroll over syklusen, men vet ikke helt hvilken dag jeg skal telle som første mensdag/første dag i syklusen. I dag? Beklager om innlegget ble langt, og takk for alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tell fra første dag med skikkelig blødning

Anonymous poster hash: c6ac2...e52
Skrevet

Fra i dag, da. Takk! Da begynner jeg å telle: 1! :)

Skrevet

Første mens dag, er første dag du blør skikkelig :)

Skrevet

Takk! :) Dagene blir lange, men bare å smøre seg med tålmodighet, vel!

• 3 uker senere...
Skrevet

Tellingen begynner ikke før man blør "ordentlig"? Den første dagen er det ofte litt mørkere, det er da ikke dag 1?

Anonymous poster hash: d3740...8dc

Skrevet

Tellingen begynner ikke før man blør "ordentlig"? Den første dagen er det ofte litt mørkere, det er da ikke dag 1?

Det er ikke fargen som menes, men mengden.

Og hvilken farge man har første dag kan vel variere fra person til person.

Anonymous poster hash: c6ac2...e52

Skrevet

Ok- men i starten kommer det ofte lite- da telles ikke dette om jeg skjønner det riktig?

Skrevet

Ok- men i starten kommer det ofte lite- da telles ikke dette om jeg skjønner det riktig? Anonymous poster hash: d3740...8dc

Ja, er vel første dag med skikkelig blødning!:)

Skrevet

Til TS, er flere kjekke apper du kan legge inn info i å få beregnet sånn ca når el. Skal være ifht din syklus. For meg var det gull verdt:)

Skrevet

Man teller fra dagen man starter blødning uansett mengde og farge.

Anonymous poster hash: 5d7ff...6d4
Skrevet

Tror de som sier "blør skikkelig" mener den dagen det er blod og ikke rosaaktig utflod:)

Anonymous poster hash: 0fdd3...da5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...