Gå til innhold

Er seng på 160 lite for to personer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Det kommer an på hvor store dere er. Hvis dere er sterkt overvektige, blir det nok trangt. Jeg har alltid hatt dobbeltseng på 150 cm. Det er plass nok til meg og eventuell partner, gjerne et barn i tillegg også av og til :).

Endret av Arabella

Annonse

Vi har 150-seng nå, og har bestemt oss for å bytte til 180 cm. To grunner til det: Han jeg deler med er fæl til å ta 2/3 av senga uansett hvor stor den er, og i tillegg venter vi barn som jeg antar vil kunne komme krabbende oppi etterhvert.

AnonymBruker

Hm, okay, takk for svar!

Jeg hater å sove tett, men ligger stort sett i samme stilling og breier meg lite. Det eneste er at jeg må gå for kontinentalseng hvis jeg skal ha 180. Det har jeg egentlig ikke lyst til.

TS

Anonymous poster hash: c491c...9d2

Annonse

AnonymBruker

Vi er to slanke folk som deler 150, og jeg savner 180 senga litt fordi jeg kunne breie meg så mye jeg ville ;)

Når jeg i tillegg fikk baby synes jeg den virket litt utrygg å samsove i, så om jeg noensinne skal ha ny seng vurderes 180- men jeg lever veldig fint uten altså.

Anonymous poster hash: ad13d...f5a
Annonse

Vi hadde 150-seng inntil helt nylig, og hadde det bare vært meg og samboeren i huset, hadde vi fortsatt hatt mer enn god nok plass i 150-sengen. Men, med en 2-åring som kommer inn til oss på morgenen og en baby som sover sammen med oss halve natten nå i tillegg, ble det litt trangt med alle fire i sengen, så vi endte opp med å kjøpe oss en 180-seng isteden. :)

Har seng på 150cm, og synes vi har god plass der jeg :) Synes nesten vi sover litt langt fra hverandre innimellom. Klarte oss i mange år på 120cm, men tror det hadde kjentes altfor lite ut nå som vi er vant med 150.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...