Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

- slettet

Endret av 94happy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at selv om han er perfekt for deg og drømmemannen så ser ikke han det på samme måte. For han er dessverre ikke du perfekt for han eller drømmedama.

Du har mast og du har prøvd og han har sagt nei. Jeg tror neppe det hjelper på følelser som er borte at du skal mase mer.

Kan hende du får han i seng en gang eller to eller kanskje til og med tre avhengig av hvor god denne mannen syns sexen er, men det virker som denne mannen vil gå videre i livet sitt uten deg.

• Liker 4
Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Får nesten litt stalker assosiasjoner av deg jeg.......

Gå videre for din egen del.

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet

Han har gått videre i livet sitt og er ikke interessert. Hva med å respektere det?

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke ha deg, det må du før eller siden få inn i hodet ditt.

Anonymous poster hash: c92a2...475
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Han har gått videre i livet sitt og er ikke interessert. Hva med å respektere det?

-

Endret av 94happy
Skrevet (endret)

Får nesten litt stalker assosiasjoner av deg jeg.......

Gå videre for din egen del.

--

Endret av 94happy
Skrevet (endret)

Jeg tror at selv om han er perfekt for deg og drømmemannen så ser ikke han det på samme måte. For han er dessverre ikke du perfekt for han eller drømmedama.

Du har mast og du har prøvd og han har sagt nei. Jeg tror neppe det hjelper på følelser som er borte at du skal mase mer.

Kan hende du får han i seng en gang eller to eller kanskje til og med tre avhengig av hvor god denne mannen syns sexen er, men det virker som denne mannen vil gå videre i livet sitt uten deg.

--

Endret av 94happy
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg har prøvd. Hadde to uker hvor vi ikke snakket sammen noe, jeg prøvde å gå videre og jeg har ikke kontakt med han for øyeblikket. Prøver selvfølgelig å gå videre, men jeg klarer det ikke helt uten å vite at vi ikke har prøvd alt.

Hvis han ikke vil prøve, så er det umulig for deg å få til at dere "prøver alt".

Anonymous poster hash: 48a16...c0e

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil spesielt fraråde 3 og 4. Har blitt utsatt for dem selv, bare irriterende. Min x var riktignok mer manisk enn du virker å være, + at han ikke hadde noe som helst selvinnsikt å bringe til bordet.

Du tar opp noen punkter ved din egen oppførsel du anser for problematisk, og det er for så vidt fint. Men er du sikker på at han opplevde de samme tingene som vanskelige?

La han merke til eksamensboblen? Savnet han snakk om følelser? Sannsynligvis hadde han tatt det opp med deg hvis det var viktig for ham.

Treffer du på ham er det lureste du kan gjøre å oppføre deg helt normalt og nøytralt. Som det er nå husker han deg som hysterisk og masete. vil han ikke så vil han ikke. Respekter grensene og følelsene hans.

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke ha deg, get over it and move on. Det er ikke vits i å plage denne stakkars gutten.

Anonymous poster hash: ad465...bf1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre.

Anonymous poster hash: 58807...107
Skrevet (endret)

Jeg vil spesielt fraråde 3 og 4. Har blitt utsatt for dem selv, bare irriterende. Min x var riktignok mer manisk enn du virker å være, + at han ikke hadde noe som helst selvinnsikt å bringe til bordet.

Du tar opp noen punkter ved din egen oppførsel du anser for problematisk, og det er for så vidt fint. Men er du sikker på at han opplevde de samme tingene som vanskelige?

La han merke til eksamensboblen? Savnet han snakk om følelser? Sannsynligvis hadde han tatt det opp med deg hvis det var viktig for ham.

Treffer du på ham er det lureste du kan gjøre å oppføre deg helt normalt og nøytralt. Som det er nå husker han deg som hysterisk og masete. vil han ikke så vil han ikke. Respekter grensene og følelsene hans.

--

Endret av 94happy
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med å kalle ham "Mads" når du ikke beskriver han med navn senere i teksten?

On topic: hold deg unna. Fisker i havet osv.

Anonymous poster hash: 75f92...78d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...