AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Jeg kjenner at nå har jeg fått så nok. Har holdt ut med en fyr i over et år nå som behandler meg stygt, samtidig som han også behandler meg som om jeg var hans mor. Når jeg sier at han har behandlet meg stygt så legger jeg dette i det: - Har kalt meg alt mulig av verbale stygge ord - Har truet meg i krangler om å skulle feks. banke meg helseløs, fordi jeg feks. sier han imot / ikke er enig - Har slått/klasket til hodet mitt og presset hodet mitt sammen i hendene hans - Forventer at jeg gjør alt, er det noe han kan klage på så sier han det med engang og skal gjerne kjefte i timevis hvis han klarer Uff jeg kjenner meg så trist nå og samtidig kjempe forbanna..... Føler meg så dum som har håpet på at noe kunne forandre seg med tiden, men nei... Jeg har gjort alt jeg kan for han Brukt alle pengene mine på mat, kjøper alt av det han vil ha, setter alltid mine egne behov til side,... Og han lover og lover å gjøre ting med meg, noe som alltid fører til stor skuffelse fordi han aldri finner på noe med meg....Og jeg har til å med hørt snakk fra en felles bekjent om at typen min liker veldig godt en annen jente som han har likt i nesten 6 år (!!!).... Noe som også får varsel klokkene mine til å ringe... Uff er det best jeg kommer meg ut av dette? Hilsen jente på 23 Anonymous poster hash: b6837...eac 1
hjertesukka Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Kom deg så langt bort som du kan! Dette er et destruktivt forhold der du kan risikere å ikke komme levende fra det, i verste fall. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Kom deg ut med en gang og gjør noe bedre med livet ditt. Han kommer neppe til å forandre seg. Du fortjener en kjæreste som behandler deg bra. Anonymous poster hash: 7daa0...95f 1
Ramona Skrevet 25. juli 2014 #5 Skrevet 25. juli 2014 Varselklokkene dine burde ha ringt for lengst. Jeg snakker for alle på KG når jeg sier... DUMP! 2
Jade Skrevet 25. juli 2014 #6 Skrevet 25. juli 2014 Han er stygg med deg. Ikke kast bort tiden på han, ikke en gang som en venn. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #7 Skrevet 25. juli 2014 Jeg kjenner at nå har jeg fått så nok. Har holdt ut med en fyr i over et år nå som behandler meg stygt, samtidig som han også behandler meg som om jeg var hans mor. Når jeg sier at han har behandlet meg stygt så legger jeg dette i det: - Har kalt meg alt mulig av verbale stygge ord - Har truet meg i krangler om å skulle feks. banke meg helseløs, fordi jeg feks. sier han imot / ikke er enig - Har slått/klasket til hodet mitt og presset hodet mitt sammen i hendene hans - Forventer at jeg gjør alt, er det noe han kan klage på så sier han det med engang og skal gjerne kjefte i timevis hvis han klarer Uff jeg kjenner meg så trist nå og samtidig kjempe forbanna..... Føler meg så dum som har håpet på at noe kunne forandre seg med tiden, men nei... Jeg har gjort alt jeg kan for han Brukt alle pengene mine på mat, kjøper alt av det han vil ha, setter alltid mine egne behov til side,... Og han lover og lover å gjøre ting med meg, noe som alltid fører til stor skuffelse fordi han aldri finner på noe med meg....Og jeg har til å med hørt snakk fra en felles bekjent om at typen min liker veldig godt en annen jente som han har likt i nesten 6 år (!!!).... Noe som også får varsel klokkene mine til å ringe... Uff er det best jeg kommer meg ut av dette? Hilsen jente på 23Anonymous poster hash: b6837...eac TROLL!Anonymous poster hash: f430e...506
Zouk Skrevet 25. juli 2014 #8 Skrevet 25. juli 2014 Ja. Det er best du kommer deg ut av dette. Følgende er ment som et godt råd, jeg skriver ikke for å være ekkel: Tenk over hvorfor du må inn på et forum og spørre når du selv opplever å ikke ha det bra. Og det er så mange åpenbare grunner til å ikke ha det bra. Du har investert tid, krefter, følelser og penger og gjort et ærlig forsøk. Hvis du føler nå det er bortkastet hvis du går, tenk på hvordan du vil føle det hvis du investerer ennå mer og det ikke blir bedre. Nei, du er ikke dum. Men kanskje litt dum hvis du nå fortsetter til tross for at du har innsett realitetene og egentlig har gitt opp håpet. Bare gå. Og lov deg selv å ikke tvile HVIS mannen prøver å fortelle deg at dere egentlig har det fint, det er bare deg det er noe galt med. (selvsagt ikke sikkert han gjør det, men hvis hvis).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå