Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte samboeren min nå om vi ikke skulle dra på stranda i morgen? Lørdag, fantastisk sommervær osv osv.. jenta vår på 2 ville elsket det!

Nei, han trodde ikke det... han liker ikke å være på stranda.

Jeg blir bare så oppgitt og skuffa over hans negativitet... vil du bli med på matfestival? nei- for mye ork.. skal vi ta oss en weekentur? nei- liker ikke å reise. Blir du med til sentrum en tur? Hva skal jeg gjøre der da?

Jeg ønsker jo å dra litt ut av huset for å finne på ting med familien- oppleve verden litt. det er ikke slik at jeg ikke skjønner han, det er jo helt relevant at han personlig ikke er noe strandfan osv. Men det irriterer meg grønn at han hver eneste gang svarer utifra egen interesse, og ikke utifra at JEG og jenta vår vil det.. og at han kunne blitt med for sosialt familiesamvær sin skyld (han ville sagt: jamen jeg ser jo dere så mye allikevel). I tillegg er jeg høygravid, så ja takk: det er faktisk ganske godt å være to stk. når man er ute på ting med barn. Det er faktisk JEG som burde si at det var et ork å dra på stranda, kan ikke dere dra.

Måtte bare få det ut... !

Anonymous poster hash: b5b04...4e0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt gal av slike aktivitets-spørsmål hele tiden.

Oppfatter det som mas og press!

Kjipt om aktiviteter skal skje så ofte og jeg ønsker å ta initiativ når det passer.

Hvis du skulle ha fått med meg måtte du ha forberedt god tid i forveien og passet på at strandturen ble kort (maks 2 timer!) og kunne foregå tidlig kveld og ikke i solen!

Anonymous poster hash: fd902...20b
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...