AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Hvor kan jeg finne ut om jeg har flere søsken ? På mors Side eller fars side ? Jeg er enebarn men har fått vite at jeg kansje har en halvbror . Hvem kan jeg hennvende meg til for å Se om flere er registrert på noen av mine biologiske foreldre ? Ts Anonymous poster hash: e223c...cba
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Hvor kan jeg finne ut om jeg har flere søsken ? På mors Side eller fars side ? Jeg er enebarn men har fått vite at jeg kansje har en halvbror . Hvem kan jeg hennvende meg til for å Se om flere er registrert på noen av mine biologiske foreldre ? TsAnonymous poster hash: e223c...cba Jeg lurer egentlig på det samme (min far har vært mye "rundt"), men ettersom jeg har forstått er det ingen måte å finne det ut på uten videre. De registrene (i folkeregisteret) er ikke offentlige. Anonymous poster hash: c6dcf...b57
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #5 Skrevet 25. juli 2014 Du får ligge med en politimann eller annen person med innsikt i folkeregisteret. Du har for øvrig ingen garanti for at far står oppsatt som far til et barn, selv om han er den virkelige faren kan mor oppgi "far ukjent". Spør noen i familien din? Bessteforeldre eller lignende? Eller spør dine foreldre? Anonymous poster hash: a8414...463
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå