Gå til innhold

Borgerlig vigsel uten bryllupsfest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh ja! Verre for dere som faktisk skal ha fest! Hehe... Håper dere ble fornøyde med lokalet, til tross for lite utvalg :-)

Vi er veldig fornøyd med lokalet. :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fant jeg akkurat ut at de ikke vier på lørdager, kun i ukedager. Så da gikk jo planen med avreise på søndagen i dass! :lillesky:

Anonymous poster hash: 0dbb9...036

Eventuelt kan dere ta to netter på hotell. Velg et hotell med boblebad så får dere virkelig kost dere.

Skrevet

Vi er ikke religiøse heller, men vi har valgt humanistisk vigsel.

Vil anbefale humanistforbundet fremfor human-etisk, men det kan du evt. lese deg opp på hvis en av de blir aktuelle. Står sånn på humanistforbundet sine sider hva som er forskjellen på de :)

Ja, har sett litt på det.. Men må få mannen også til å lese litt på det, hehe :-)

Skrevet

Eventuelt kan dere ta to netter på hotell. Velg et hotell med boblebad så får dere virkelig kost dere.

Ja, det går an! Men må tenke litt penger også, he he + hunden får være nok alene mens vi er på ferien :-/

Gjest Evans
Skrevet

Vi har mange venner som har gjort det, og planlegger å gjøre det selv. Alle har gjort det ulikt, så det er egentlig opp til dere hva dere selv føler for :)

Vi har venner som har gjort det helt, helt alene - uten venner eller familie tilstede før, under eller etterpå og ikke hatt fest. Og venner som har gjort det med familie/venner som vitner, venner utenfor og en stor eller liten fest etterpå.

Det som har vært en gjenganger angående kjole er en litt enklere brudekjole. Vennene våre har hatt alt fra fargerike kjoler til enkle hvite kjoler, korte og lange. Men igjen: litt enklere enn store bløtkaker :)

Selv tenker vi at vi ønsker en familiemiddag etter vielsen og kanskje en bitteliten fest med noen venner senere på kvelden eller en annen dag. Kjolen tenker vi kort eller rett og slett buksedress brudekjole som jeg syns er utrolig kult.

Skrevet

Vi giftet oss på Tinghuset og jeg syntes det var romantisk. De fleste gjestene var med inn på rommet hvor det skjer og vigslet leste ett dikt. Jeg hadde på meg hvit kjole med slep. Senere på dagen hadde vi fest på ett hotell.

Det som jeg liker med vielse på tinghuset er at man bestemmer litt selv hvordan man vil ha dagen. Slik du beskriver det med forloverne på middag etterpå og bryllupsreise dagen etter, synes jeg høres veldig fint ut:)

Skrevet (endret)

Takk for svar! Setter stor pris på det :-)

Er det noen her inne som har blitt viet i Stavanger tinghus?

Endret av Tonjus
Skrevet (endret)

Jeg har visst sluttet å være anonymbruker, he he jaja like greit:-)

Endret av Tonjus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...