Gå til innhold

Sa fælt...

missfidget

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så flink du er som hjelper katten! Er ikke alle som ville gjort det samme som deg... :klem: Håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrlegen undersøkte katten og sa at det var ingen tvil at den katten må avlives. Den var avmagret og bare skinn og bein, hadde mistet helt muskulaturen. Det var veldig vondt for jeg tenkte tilbake til den gangen hun først kommet til meg, og var ikke så avmagret. Skulle har ikke la henne i fra meg! Men var så sikkert at katten kommer igjen. Tenker på at hun har lidet sånn og det er så forferdlig! Bare håper at hun har det bra nå et sted..For hun ikke fortjente å hå det sånn hun hadde det. Håper at jeg gjørde hennes siste timer best som mulig. Men allikevel... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så trist!

men ikke skyld på deg selv du, du har gjort det du kunne. katten har det helt sikkert bedre der hun er nå. men, en :trøste: til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Trist historie dette, men god også. Trist fordi det gikk så galt med katten, god fordi det er godt å se at det finnes mennesker som deg, Bedheadmelissa.

Historien viser også at katter ikke klarer seg så godt på egen labb som mange innbiller seg. Noe å tenke på for de som i løpet av sommeren skaffer seg en såkalt feriekatt. En kosepus for ungene i ferien. Kosepus som etter ferien kanskje ender som avmagret og avlivet hos dyrlegen. Eller bare avmagret og død. Et sted ute under en busk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første innlegget ditt skriver du at katten er en hann' date=' og i neste en hun? :forvirra:[/quote']

Vet du hva, jeg er faktisk ikke HELT sikkert om det var hann eller hunnkatt. Det var nok derfor at jeg skrive begge deler...norsk er ikke mormålet vet du.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...